Pages

January 13, 2013

Simple smokey eye - FOTD

January 13, 2013
Hello hello!

Isprike na odsutnosti, ali imala sam previše posla oko otvorenja trgovine. Čim stres nestane i sve bude onako kako sam zamislila, vračam se redovnom bloganju!

Kao dnevni makeup, osmislila sam nosivi smokey eye, kojeg sam uz bledanje prilagodila za svaki dan. No, kako je smokey eye ipak predviđen kao večernji makeup, uz samo nekoliko poteza kista i crnog sjenila, osmislila sam još dva, intenzivnija smokey eyes look-a.






Na pregib kapka sam izblendala bronzer od Catrice, u nijansi deep bronze čisto da ublažim jake nijanse koje slijede.
Na cijeli kapak sam utapkala sjenilo u boji kave iz NYX palete te dodala malo crne čisto da napravim realan smokey eye. Ovo je jedan od najjednostavnijih lookova koje sam do sada radila. 
Bit cijelog looka je blendanje sjenila da nema oštrih linija.
Ovoga puta sam izostavila svoj tekući eyeliner i stavila sam samo crnu olovku i maskaru. I to je to. 


Kasnije sam na donji i gornji dio kapka, uz sam rub, pencil kistom utapkala još malo crne da bude više dramatičniji. A na unutranji dio oka, stavila sam bijelo sjenilo, također iz NYX palete pomiješan sa Essence highlighterom. Uvijek ga nanosim ultra tankim kistom kako bi mi otvorio oči, a ako nanosim sjenilo u unutarnji dio kapka običnim fluffy kistom koji ne čini precizne linije, izgleda neuredno. Ako nemate precizne kistiće, koristite štapić za uho.



I na kraju, uz blendanje veće količine crnog sjenila na gornjem i donjem kapku, dobila sam baš intenzivan dramatičan smokey eye, koji mi se najviše dopao. 

Nosite li vi smokey eyes? 
xo

17 comments:

  1. Odlično, sviđa mi se i blaži i intenzivniji look!

    ReplyDelete
  2. Prelepo kao i uvek! :] Upravo tako zamisljam dnevnu sminku, samo sto nemam braon senke pa moja dnevna sminka ukljucuje samo maskaru. :D

    ReplyDelete
  3. tebi smokey eyes stoji kao saliven, kao i meni crveni ruž. sviđa mi se što nije tako napadan kod tebe, nego uvijek djeluje mekano i ženstveno. ;)

    ReplyDelete
  4. imas bas lepe oci i obrve, i bas ti lepo stoji ovakav smokey :) ja smokey nosim samo na zurkama, i to samo onu klasicnu crno-sivu varijantu, nisam do sada isprobavala druge boje

    ReplyDelete
  5. Ovakvi look-ovi su mi najljepši. :)
    Odlično izvedeno.

    ReplyDelete
  6. Pff uz takve oči ti i ne treba make up :D.I bez šminke dolaze do izražaja.Btw sviđa mi se i oblik obrva :)

    ReplyDelete
  7. Predobro! Ja sam totalni zaljubljenik u smokey eyes look, a ovaj je predivan!

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014