Pages

December 14, 2012

Yellow Submarine - Makeup tutorial

December 14, 2012
Pozdrav dame!

Spremila sam vam jedan super, jednostavan i žuti tutorail. Trebao je biti smokey eye, ali preslikavanjem crne na žutu, jer sam preko cijelog kapka nanjela žuto sjenilo, ispao je zeleni outer V. No nema veze, ja volim boje, pa sam ga isprobala i za izlazak!

Evo kako izgleda!


Pa krenimo.

Nanesemo bilo koju bazu kako bi spriječili nakupljanje sjenila tokom dana ili večeri, i preko toga nanesite bilo kakvo sjenilo u boji vaše kože da to sjenilo matira, mada je to opcionalno.


Zatim, nađite acid žuto sjenilo i kist pomočite s vodom da bolje "izrazi" boju na vašem kapku. Ja sam ponovila postupak dok god mi se nije svidjela jačina boje na kapku.


Ja sam načinila pogrešku, koja mi se kasnije i svidjela. Naime, prvo je trebao biti skroz žuti kapak s crnim tušem u obliku cat eye-a. Ali sam se kasnije odlučila na neki suptilniji smokey eye. Btw žuta izgleda prilično narančasto na kapku dok se ne osuši ona voda kojom smo ju "izrazili".



Žutu sam nanijela i u unutrašnjost oka, te preko cijelog kapka. Ako želite ukorporirati i crno sjenilo da izgleda kao klasični smokey s bojom, onda nemojte na cijeli kapak nanositi žuto sjenilo, već samo na polovicu kako crno sjenilo nebi postalo zeleno.


Crno sjenilo sam izblendala u outer V i povukla ga na donji kapak. Zadnje što sam napravila jest da sam nanijela tuš i maskaru. Nisam ništa stavila na water line jer mi se svidjelo bez olovke za oči. Vi možete eksperimentirati kako god želite !
Final look! 



xoxo

6 comments:

  1. SO pretty! I wish I could look as good as you do wearing yellow!

    ReplyDelete
  2. Drama!I boja oka ti je ista kao make-up na njemu :D.Jednostavno,a efektno,čak mi se i više sviđa ovako s ovim zelenim na kraju umjesto crnog .

    ReplyDelete
  3. Lijep ti je dizajn novi :) Baš nježan i lovely.. A i ovaj look je fora, voljela bih i ja nositi upadljive boje, no ne stoji mi to baš... oh well :)

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014