Pages

December 9, 2012

Mini Haul - November 2012

December 9, 2012
Pozdrav dame!

Napokon sam se i ja dokopala Essence Twilight kolekcije, i to samo tri proizvoda iz dva razloga; ruževi nisu bili nikako moj tip, a drugi jer je sve ostalo bilo pokupovano. A htjela sam pigmente probati!

Evo što sam kupila zanimljivog.



Prvo što mi je bilo na wishlisti, upravo je ovaj shimmer powder u nijansi 01 Bella's Secret. Za kvalitetu Essence proizvoda, ovo je jedan od boljih proizvoda koje sam probala. Svaka čast! Dolazi u klasičnoj, plastičnoj kutijici od 11 grama. Trajati će to godinama, već vidim!




Drugi proizvod je ljubičasti eyeliner u nijansi 01 - Alice had a vision - again ! I po meni je ovo najveći promašaj iz ove kolekcije. Jednostavno, sve je pogrešno. Ali kao što uvijek nađem način kako nešto iskoristiti, i ovo će uspješno biti potrošeno. Mislim da ću ga nanositi na kapke prije no što stavljam neki pigment ili gliter mjesto ljepila za trepavice. Vidjeti ćemo! Kao što vidite na slici dolje, nije dovoljno pigmentirano, tj nema dovoljno šljokica u odnosu na tekući dio i gliter je presitan.


I zadnji proizvod iz kolekcije je naravno - rumenilo. Crvenkapica rumenilo me privuklo već dok sam gledala swatchewe blogerica na FB-u. Odmah mi se svidjelo jer nije toliko pigmentirano i zastrašujuće. Nemojte me shvatiti krivo, dovoljno je pigmentirano, ali ne ističe toliko to crvenilo, pa nećete izgledati pretjerano crveni, jedino ako ne ponovite postupak nanošenja rumenila.


Nadalje, zadržala sam se na Essencovom stalku i malo probrowsala da vidim što ima novog. Vidjela sam da su došli različiti pigmenti, ali sam se odlučila samo za onaj multi-silver. Predivan je! Te zlatni šljokasti lak. Ipak nam dolaze blagdani pa da blistamo od glitera! Više o njima u nadolazećim tutorialima!


Isto, našla sam odličan bronzer. Inače ne koristim bronzere u svakodnevnoj rutini, ali ovaj je mat finisha, i odlične je teksture. Lako se blenda i nije toliko uočljiv. Bravo Catrice!



I kao šećer na kraju. Ruževi!!
Izabrala sam jednu divnu, tamnu nijansu i malo veseliju narančastu, jer ja volim nabaciti rozu i koraljnu u svako doba, ne samo ljeti! :D
Tamniji je od Flormara u nijansi L15 ( <3 ), a narančasti od Catrice u nijansi 050 Princess Peach, i oboje imaju vrhunsku kvalitetu!


To je to od moje kupovine za protekli mjesec :)
Stvarno se nisam dugo razveselila nekom dekorativnom kozmetikom, pa sam se, u mjesecu rođendana, nakupovala dosta toga, ali večinom onoga što mi je potrebno ili ako mi je nešto pri kraju!

Što ste vi kupile?
Ako ste probale Essence pigmente, javite mi kakvi su!

xo

8 comments:

  1. Sviđaju mi se ruževi i standardno lakovi :D ja sam kupila catrice ruž i stvarno mi se sviđa jako jako i definitivno će ih biti još :)i pošto ja dosad nisam koristila šljokičasti eyliner mislim da će biti red uskoro kupiti nešto takvo :D

    ReplyDelete
  2. Mi smo kupile rumenilo i puder haha.Rumenilo sam zapazila čim je izašlo i htjela sam ga imati samo zato da mi se slaže uz kosu.Iako sam se bojala da će grozno izgledati na meni jer sam blijeda,ali eto nisam imala nijedno crveno rumenilo u kolekciji,većinom su breskvasta i roza,a htjela sam neko malo tamnije crveno,a ne drečavo pa da kao klaun hodam.I evo našla sam ga,sa njim sam zadovoljna,ali sa ovim shimmerom malo manje.Kako ga ti koristiš? Ja ga stavim na obraze i ispod luka obrve da mi posvijetli malo taj dio,ali nekako mi čudno izgleda jer je zlatan,ja bi radije da je bijel.

    I sviđa mi se drama ovaj ruž od Catrice,mada ja ne nosim ruževe,preferiram labela u boji i sjajila ali obožavam ovakve breskvaste nijanse,možda ga nabavim.

    ReplyDelete
  3. Meni treba rumenilooooo, ali nema mi taj essence bas toliko nijansi od kojih mogu da odaberem. Ta mi se cini tamna za moje lice.

    ReplyDelete
  4. Ovaj Catrice ruž izgleda savršeno! A taj tuš od Essence-a možda možeš nanositi tako da tapkajući radiš liniju da bude gusti sloj šljokica :)

    ReplyDelete
  5. A ja sam htjela baš shimmer i rumenilo ali dok sam došla do DM-a nije ih više bilo :( I ja imam zlatni Essence lak, super je, baš za blagdane..
    P.S. Pozorno čitam tvoje tekstove :), pa sam primjetila da si kod bronzera napisala "bravo Essence", a na njemu piše Catrice. I koliko je bronzer? Baš je lijep..

    ReplyDelete
  6. Haha pardon, uopće nisam razmišljala dok sam pisala. Od Catrice je bronzer, dođe nekih 40ak kuna, odličan je!

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014