Pages

December 3, 2012

Golden Eye - Makeup tutorial / Naked Palette

December 3, 2012
Pozdrav dame!

Danas sam Vam pripremila super jednostavan makeup look, koji je uvod u najdraži blagdan, Božić!
Kako me ne poznajete preko bloga puno, jer nemam neku izravnu komunikaciju s Vama, odlučila sam napraviti neke Get to know me tagove u kojima ću se predstaviti pa Vi meni u komentarima napišete nešto o sebi! :)

Da ne duljimo, idemo na tutorial!

Koristila sam samo Naked Palette od Urban Decaya, i zelenu jumbo olovku od NYX-a. Vi možete koristiti slična ili ista sjenila, ako želite ovakav look!


Prva slika prikazuje moje "golo" oko bez sjenila, a kao bazu za sjenilo, koristila sam Urban Decay Primer Potion te ga razvukla skroz do ispod obrva. Opcionalno je da uzmete sjenilo boje kože te nanesete po cijelom kapku. 
Na drugoj slici se vidi dominacija zlatne iz Naked Palette, tj. Half Baked. Ako želite da bude više vibrantnija, smočite kist s malo vode te utapkajte na kapak. Boje će biti jače. 


Da ne bi bila samo zlatna, na kapcima sam dodala malo boje i to u pregibu kapka. To je zapravo Toasted iz Naked palete, pomiješana sa mrvicom sjenila boje brusnice iz 88 color palete. Grube linije s pencil kistom, se polagano gube, kao što je vidljivo na drugoj slici.
Isto tako, zlatnu sam povukla na donji kapak, a u unutrašnjost sam koristila sjenilo Virgin, te malo ispod obrve.


Za kraj, na donju liniju sam se odlučila za Horse Radish od NYX-a te preko njega stavila random zeleno sjenilo u istoj boji.  Naravno, nigdje ne idem bez crnog tuša, pa tu možete definitivno promijeniti po svome. Maskara je od Maybelline-a Great Lash!

Ako imate ikakve želje za makeup tutoriale, slobodno se javite na mail : joeydeyn@gmail.com!

xo

9 comments:

  1. Prekrasno! Vidiš, nikad se nisam sjetila mješati Half Baked s Toasted.. Jako lijepa kombinacija! :) Lexie

    ReplyDelete
  2. Jednostavno a efektno, svaka čast <3

    pusa

    Matea

    ReplyDelete
  3. Jako mi se sviđa, idealno za ovo vrijeme :)

    ReplyDelete
  4. Ajme, kak sam ja ovo preskočila?! Moram komentirat iako Lexie već je... :P Ovo je predivno predivno! :)) A ♥

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014