Pages

November 14, 2012

Smokey emerald - tutorial

November 14, 2012
Pozdrav svima!

Danas sam Vam pripremila mali tutorial, a radi se o zelenom smokey eye-u! Kombinirala sam samo tri sjenila, a koristila sam paletu od 88 sjenila. 
Umjereno sam nanosila boje, puno blendala jer osobno ne volim pretamna sjenila koja pritom nisu previše izblendana. 


Na slici gore, zaokružene su boje koje sam koristila uz dodatak malo crnog sjenila iz NYX palete. Uz ovaj look trebati će vam neka dobra baza, na koju će se sjenila "priljepiti" i bolje vidjeti.

Pa krenimo!

1. Prvo sam na cijeli kapak nanijela Urban Decay Primer Potion.


2. Nakon toga, koristila sam NYX-ovu Jumbo olovku u nijansi Milk, jer će mi bijela, kremasta podloga pomoći da se boje lijepše istaknu i budu vibrantnije. Razmazala sam ju preko cijelog kapka i ispod oka, tj. na mjesta gdje ću staviti sjenilo.



3. Svijetlo smeđe sjenilo, nanesite na pregib kapka tako da se kasnije sjenila koja nanosite na sam kapak lakše blendaju jedno u drugo te time stvaraju uredniji prijelaz boja.


4. Kao sljedeći korak je prvo nanošenje početne boje na kapak. Ja sam koristila tamno-smeđe sjenilo kako bi kasnije zelena lijepo  "sjela" i bila što zelenija, a pritom bi ispod nje virila tamnija smeđa i time radila neki prigušeni efekt. Isto tako, tu istu smeđu nanesite na donji kapak!


5. Na tako pripremljenu podlogu počnite nanositi zeleno sjenilo. Ja sam pomiješala dvije nijanse zelene, a prilikom nanošenja, kist sam malo poprskala vodom, tako da se bolje "zaljepi" za kapak.  Postupak ponavljate dok ne dobijete odgovarajuću nijansu. Isti postupak ponovite na donji kapak. Da bi izbjegli "racoon" efekt, blendajte s čistim mekanim kistićem krajeve sjenila kako bi bili što uredniji.


6. Za kraj, nanesite crnu olovku na donji dio kapka, i maskaru. Ja ne idem nigdje bez tuša za oči, pa sam povukla deblju liniju na kraju oka, da bude više cat-eye, vi slobodno možete bez tuša. U unutrašnjost kapka nanjela sam bijelo sjenilo da malo otvori oko, jer smo radili s tamnijim nijansama. Isto tako, kao završni dio, na vrh kistića, nanijela sam crno sjenilo i izblendala ga uz cat-eye liniju tako da lijepo poveže sve boje i pritom da smokey efekt. 



To je sve! 
Nadam se da Vam se sviđa!

xo

12 comments:

  1. Divno! :] Samo jos da naucim da izvucem ajlajner. :D

    ReplyDelete
  2. Fantastično :) Jako mi se sviđa i kako si izvela i boje koje si koristila :)

    Imaš krasni veeeliki kapak, puno prostora do obrve, ja bih to još više iskoristila :)

    ReplyDelete
  3. Predivno je! Inače jako volim zelenu i tebi super stoji :))

    ReplyDelete
  4. Like za blog, imamo slican stil sto se tice ovih tutorijala. :)http://makeupblender.blogspot.com/
    pozzzz :)

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014