Pages

November 23, 2012

Simple Purple Makeup Look!

November 23, 2012
Pozdrav dame!


Nedavno sam odlučila da ću neutralna sjenila spremiti u ladicu na neko vrijeme i početi nositi boje na kapcima!
Zašto ne?
Znam da se neke djevojke ne usude nositi boje na kapcima preko dana, ali ja sam osmislila neke jednostavne i ne toliko napadne makeup lookove, koji će Vam nadem se pomoći i dati malo inspiracije.

Kao i u prethodnim tutorialima, koristim 88 color paletu, jer sadrži sve moguće nijanse i doista je prihvatljive cijene! Ako Vas zanima gdje ja nabavljam svoje po ultra dobrim cijenama, slobodno mi se javite u inbox ( joeydeyn@gmail.com)


Na oko nanesite neki običan primer ili bazu, ja koristim Elf bazu za dnevne lookove!


Pošto koristimo boje, ako želimo da dođe do njihovog izražaja najbolje je da koristimo bijelu bazu, na koju će se boja lijepo "priljepiti"! Ja koristim NYX bazu u Milk nijansi! Možete koristiti bilo koju bijelu podlogu, ali nije nužno. Dobra je bila koja ljepljiva baza!


U prvoj polovici kapka, odlučila sam se za blagu zlatnu boju, koja će mi otvoriti oči zbog sitnih sedefastih čestica. Nju sam razmazala do sredine kapka.


Sljedeća boja je sedefasto-biserna boja, koju sam stavila na sredinu kapka. Zbog jače ljubičaste, koja ide na zadnji dio kapka, mislim da se oba boja odlično uklopila u dnevni look.Slobodno eksperimentirajte s bojama koje su po vašem ukusu.


Zadnja boja je ljubičasta. Nanijela sam ju na kraj kapka, po pregibu i po donjem kapku i dobro izblendala jake linije.

Možete i s crnim sjenilom napraviti smokey efekt, ali ja za dnevni look nisam htjela koristiti crno sjenilo.


Posljednje, nanesite maskaru! Ja ovaj put nisam koristila crni tuš, ali sam stavila malo crne olovke na gornji kapak, jer sam htjela da ostanem na dnevnom looku!

I to je to!

Jednostavno! Kakve boje vi nosite na kapcima preko dana? <3

13 comments:

  1. Jako lijepo, super mi je kombinacija zlatne i ljubičaste boje :) Ja sam prelijena stavljati sjenila, ali ću morati početi kad mi stignu MUA palete. Da ne propadaju :p

    ReplyDelete
  2. Extra...danas slavimo prijateljičin 30-ti rođendan i mislim da si dala sjajnu ideju za look ;)

    ReplyDelete
  3. Poslala sam mail u vezi palete :)

    ReplyDelete
  4. Baš mi se sviđa kombinacija zlatne i ljubičaste! :)

    ReplyDelete
  5. odlično! i sama volim istu kombinaciju :)

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014