Pages

November 20, 2012

Maybelline Instant Anti-Age / The Eraser Eye Concealer

November 20, 2012
Pozdrav dragi ljudi!

Mislila sam pričekati još koji dan za objavu ovog posta, ali bilo je jače od mene.
Zamijetila sam da mi je nekolicina djevojaka u komentarima reklo, da kako je moguće da ja nemam niti jednu boricu ispod oka. Imam, imam, ne brini te! Ne kažem da će vam ovaj korektor izbrisati prirodne borice zauvijek, ali će ih sigurno spriječiti u daljnjem nastajanju. Isto tako, lagano stisnem oko prilikom slikanja,kao da ću zažmiriti, tako da se borice povuku dok ne okinem fotku! :)

Dakako, da nije bilo youtuberica koje su mi "popile mozak" s tim korektorom, ne bih ga ni probala, ali pošto je bio it predmet i svi ga vješto hvale, morala sam ga isprobati, i još uvijek je No.1 u mojoj kozmetičkoj torbici!

Idemo malo u detalje ovog divnog korektora!


Klasična bočica, s praktičnim okretačem za istiskivanje proizvoda, mekana spužvica i lagana aplikacija - kratak opis! 
I inače volim ovakve čvrste bočice, koje se ne mogu lako slomiti ili oštetiti, pošto znamo da puno putujem i da stalno nosim kozmetičke predmete po torbicama i torbama, pa je to ujedno i najvažniji dio pri kupovanju nekog proizvoda. Odlično je što vidim koliko proizvoda mi je ostalo, da se mentalno pripremim da ga ponovno stavim u potrošačku košaricu. 
Ja sam jedan od onih freakova što sude po vanjskom izgledu ( ali samo proizvoda i materije ) - ako mi izgleda "jeftino" i da će se brzo polomiti, ne pridajem takvom proizvodu pažnju (primjer - Essence paletice ). 

Spužvica je mekana i pokretna, i puna rupica kroz koje izlazi proizvod, i tisuće dlačica koje proizvod uspješno nanose na lice. Eh sad, neki se ne bi složili da je spužvica praktična za nanošenje proizvoda, no ja nisam imala nikakve probleme prilikom nanošenja. 




Navodno, spužvica je presvučena antibakterijskim sredstvom, no ako vam je i to nedovoljno i gadi vam se takav predmet stavljati u blizini očiju, moj savjet vam je da ga lagano obrišete u blazinicu s malo medicinskog alkohola tako da time "ubijete" bakterije. Mada ja koristim proizvod od 9.mjeseca neprestano i nisam imala problema s prištićima ili nekom alergijskom reakcijom.

Inače nemam problema s podočnjacima, već samo s crvenilom oko očiju ako se ne naspavam dovoljno, a ovaj korektor u nijansi Fair, osim što pokriva umjereno, i posvijetli to područje oko očiju, tako da izgledam odmornije.



Tekstura je lagana, pokriva osrednje, tako da nećete osjećati težinu i natrpanost proizvoda ispod očiju, a što se tiče ulaska u borice ispod očiju, budimo realni da smo ljudi i da to ne možemo spriječiti. Ali možemo uz neke trikove postići da usporimo da nam se korektor zaustavlja u poricama. 
Prije nekoliko mjeseci sam na nečijem blogu / videu vidjela zgodan način apliciranja korektora ispod očiju, tako da se ne uvlači u bore ispod očiju. Evo kako ja to činim.


Trebati će vam : korektor koji želite upotrijebiti, i bazu ili primer za sjenilo. Ja sam na slici stavila UD - Primer Potion, i  NYX-ovu bazu u boji kože. Možete koristiti bilo koju bazu, bitno je da vama odgovara.



Znači počinjemo s čistom kožom bez šminke naravno. Na gornjoj slici vidi se crvenilo oko očiju koje je rezultat umora. Ja sam odabrala Urban Decay bazu za oči i nanijela ju na gornji i donji kapak te dobro umasirala. 


Zatim ide zabavan dio - nanošenje korektora. Samo jedan okret je dovoljan, da proizvod ravnomjerno nanesem ispod oko i po kapku te dobro razmažem.



I finalan izgled! Ne stavljam puder u kamenu ispod očiju, a korektor popravljam svakih 6 sati ako sam vani. Nema crvenila, proizvod je ravnomjerno raspoređen po koži. Inače koristim prstiće za nanošenje, ali nedavno sam naručila poseban kist koji bi uskoro trebao doći.

Cijena: 59,90! 

To je to!

Kakvo je vaše iskustvo s ovim proizvodom?
xo

10 comments:

  1. nisam ga koristila,ali bih mogla početi nakon ove recenzije.sviđa mi se! kolika mu je cijena?

    ReplyDelete
  2. Ta fora sa stavljanjem bazom na donji kapak mi nikad nije funkcionirala, već bi mi se samo još i više i brže naslagale borice, i to prije nego bih dovršila šminkanje. Nepotrebno je reći da sam odmah napustila taj trik :D

    ne znam zašto mi ne da da komentiram sa svojim WP accountom :psuje:
    cydoniamakeup.wordpress.com

    ReplyDelete
  3. Meni uspijeva zato sam i napisala post.

    ReplyDelete
  4. wooow. ovo moram probati! :D (niki)

    ReplyDelete
  5. Mah.. nisi ti vidjela sta je crvenilo oko ociju od umora, podocnjake da ne spominjem :) Nije los korektor, i meni bas super izgleda taj nacin nanosenja.

    ReplyDelete
  6. Bas se vidi razlika, super! Koristan post, probacu :)

    ReplyDelete
  7. stvarno bez ijedne borice!

    ReplyDelete
  8. odlicno izgleda, probacu sigurno. super post!

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014