Pages

November 10, 2012

Maybelline - Great Lash Mascara!

November 10, 2012
(only Croatian, click English google translate )


Pozdrav djevojke!

Nedavno sam na Facebook stranici održala mini darivanje u kojem sam poklonila jednoj djevojci Maybelline Great Lash maskaru, u nijansi Very black, s normalnim, spiralnim češljićem.
Onu koju ja posjedujem, Lots of lashes, uzela sam sasvim slučajno u DM-u dok sam žurila. Isprva, kada sam došla doma i otvorila tubicu, vidjela sam gumeni češljić, piramidalnog oblika i izgledao mi je manje no ostali češljići u maskari. Ostala sam šokirana i nisam imala neka pozitivna očekivanja. Ali kako ja sve što imam, iskoristim maksimalno, odlučila sam maskari dati šansu!


Puno sam čula o ovim maskarama, uglavnom su bile pohvale. Morala sam i ja isprobati da se i sama uvjerim da djeluje čarobno. 

Izgled
Zeleno i rozo - pobjednička boja! Predivno, šareno i privlači svaki pogled! Nema tko nije odmah prišao Maybellineovoj polici samo zbog ove maskare. Bočica je kompaknta i stane u mini kozmetičke torbice, i čep je dosta tvrd i kvalitetan pa na tom području neće biti problema! Sadrži 12.7 ml proizvoda i naravno dobro ju je promijeniti nakon 6 mjeseci korištenja!



Kao što sam rekla gore, četkica je piramidalnog oblika, ili kako mnogi kažu srcolikog oblika! "Dlačice" četkice su pri vrhu jako male, okruglaste pa prema sredini se povećavaju, u dužini. Prema kraju četkice dlačice se opet smanjuju. Silikonske "dlačice" su veoma fleksibilne i na dodir, su plosnate, što je odlično kada češljamo trepavice, obuhvati ju i "ofarba" cijelu, te time daje efekt puno trepavica.

Trajanje
Maskara traje cijeli dan, ovisi koliko ju nosite. Ja ju stavim ujutro prije svih obveza, i navečer ju prije spavanja skinem. Nisam primjetila da se topi, i što je najvažnije, ne trusi se po obrazima i ne stvaraju se grudice. Ali, imam ju već dva mjeseca i već se počela sušiti, pa su i rezulati nanošenja malo grudastiji. 





Ovako izgledaju moje prirodne trepavice. Prilično sramotno, zar ne? Ne vide se, i ne izgledaju gusto! 


Ovako moje trepavice izgledaju nakon što sam stavila maskaru! Svaka dlačica je počešljana i "ofarbana" i dobila je na veličini i volumeni. Također, slika je snimljena nakon nekoliko sati nošenja. Na kapcima imam samo Urban Decay Primer Potion, jer mi se kapci tokom dana znaju mastiti, pa sam ih matirala i obustavila moguće  preslikavanje maskare na kapke.  

A sada ću staviti i najnoviju sliku, kada se maskara već počela sušiti. 


Kao što vidite, kada je maskara "ostarila" i kada je mnogo zraka ušlo u tubicu i osušilo ju, moguće je nastajanje grudica i spajanja trepavica jednu od drugu. Ne izgleda toliko loše, ali nije ni baš zadovoljavajuće.

Mali savjet : Zagrijte vodu do ključanja i ostavite sa strane da se temperatura vode spusti za par stupnjeva. Uronite bočicu s maskarom, naravno prethodno dobro zatvorenu, i ostavite ju malo u vrućoj vodi. Molim vas imajte na umu, da iznimno jaka vrućina može otopiti plastiku, zato ostavite vodu da se malo ohladi prilikom uranjanja tubice u vodu.

Zaključak
Ovu maskaru koristila sam bez prestanka puna dva mjeseca i iskoristila ju do maksimuma.  Mislim da je vrijeme za novu maskaru, a šansu ću dati Great Lash - Very Black maskari! Cijena ove maskare je ispod 40 kuna, tako da uz kvalitetu koju vam nudi, neće vam biti teško izdvojiti male novce za puno trepavica! Preporučavam vam ovu maskaru ako imate male, nevidljive trepavice poput mojih i treba vam dosta volumena, i vidljivost svake dlačice! Moje trepavice su iznimno rijetke i meni je ovakav izgled trepavica više nego odličan!

Ocjena: 4.5 / 5


*( proizvod sam kupila sama, svojim novcem, iznosim svoje mišljenje o proizvodu )

9 comments:

  1. Sad sam kao padobranac, no moram uletjeti s pitanjem o tome koji korektor koristiš jer vidim da nema ni najmanje naznake podočnjacima :D

    ReplyDelete
  2. Cetkica mi bas fora izgleda a i efekt koji napravi je super. i za te novce mislim da cu ju probati :D (niki)

    ReplyDelete
  3. I mene interesuje koji korektor koristis :D nerealno mi da nemas bar nikakvu naznaku podocnjaka :D
    A maskara nije losa sa tim prvim slojem :)

    ReplyDelete
  4. Dok sam koristila njihovu šminku ovo je jedina maskara kojom sam iole bila zadovoljna, sve ostale su mi pravile efekat paukovih nogica :/

    ReplyDelete
  5. Super je recenzija :D, samo ja baš nemam najbolja iskustva s ovom maskarom. Nekak mi je premala četkica i treba mi sto godina da ju nanesem (iako sam proizvod upće nije loš). :)

    ReplyDelete
  6. Maybelline maskare su mi najbolje :) obožavam ih.
    I follow you
    Look up for my blog,

    http://puurebeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Blago vama kad je imate u Hrvatskoj!Daj Boze da je stigla i ovde kod nas,toliko je dugo cekam!(:

    ReplyDelete
  8. sviđa mi se! ide na wish listu!

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014