Pages

November 26, 2012

Catrice Prime and Fine - Illuminating base

November 26, 2012
Pozdrav drage dame!

Inače nemam običaj stavljati bazu prije nanošenja tekućeg pudera, ali Catrice preslatka tubica me odmah privukla i morala sam ju probati! 
Iako je malena tubica od svega 20 ml sva preslatka i kompaktna, nećkala sam se oko cijene - 41,90 kn! Moj studentski budžet je ograničen i nemam često prilike priuštiti si  nešto samo zbog lijepe tubice, ali hajde, radi se o Catrice proizvodima, a ipak mi je to drugi najdraži drogerijski brend, iza Flormara naravno!

Dakle, tubica je crna, s sitnim česticama shimmera ili glitera, točno onako kakav efekt daje ova baza. Prilikom istiskanja proizvoda sami možete uredno kontrolirati koliko proizvoda želite i u tome nema nekih većih problema. 



Zadaća ove baze je jednaka kao i kod svih drugih - pripremiti kožu za tekući puder te ga održati na licu tokom dana. Na pakiranju kaže da je hidratantna. što je i donekle istina (sadrži glicerin koji daje hidrataciju), ali ipak ja ne preskačem dnevnu kremu prije baze, tako da nisam ni 100% sigurna u to. 
Isto tako, glavna zadaća baze je da popuni pore i borice te osigura gladak izgled na licu da tekući puder ostavi "savršen" efekt. Kod mene to nije prošlo, jer mi je, izgled pudera bez i sa bazom ostao jednak! 

 

Prije nanošenja ove baze, obavezno stavljam dnevnu kremu za masnu kožu, kako bih spriječila "sjaj" T-zone i konstantno matiranje puderom u kamenu tokom dana. Nakon toga stavljam vrlo malo baze, veličine zrna graška te dobro rasporedim po cijelom licu, izbjegavajući područje oko očiju. 


Konzistencija baze je kremasta, ne posebno gusta niti rijetka. Boja je roza sa sitnim česticama shimmera ili ako pročitate u sastojcima MICA, koja daje iluminirajući efekt.
Isto tako, ova baza je na bazi vode, što po meni nije dobro, jer čim je nešto "pomiješano" s vodom, znači da sadrže međusobnu poveznicu među ostalim sastojcima - a to su najćešće otrovni konzervatori. Nemojte se zavarati kada vidite Vitamin E u sastojicma, koji su proglasili prirodnim konzervatorom. Ovdje je glavni i najlošiji ipak Propilparaben, koji je veoma otrovan, pa mu ovo daje i minus.
Možda da je na uljnoj bazi bilo bi puno bolje.


Dok se proizvod razmazuje, kao da su čestice shimmera osjetne. Premda nemaju neku veću ulogu osim iluminirajućeg efekta, koji ionako "pobijemo" nanošenjem pudera.


Rezultat nanošenja, kao što vidite na slici, je solidan, ostavlja sjajan efekt i radi baš ono čemu je i namijenjena. Puder traje i do 4 sata bez da se počne "topiti". 

Sve u svemu, proizvod je solidan. Ima svoje mane i vrline, ali ja uvijek gledam vrline prije mana. U kombinaciji s dobrom, matirajućom kremom ili mineralnim puderom ova baza može držati puder na mjestu i do nekoliko sati bez dodatnog popravljanja. Nemojte očekivati da će popuniti svaku poricu i da će vaše lice ostaviti pore-free. Svakako, temeljito očistite kožu prije spavanja, jer ipak koristite dosta proizvoda, a i ovi konzervatori nisu toliko bezopasni. 

Sve u svemu, proizvod mi odgovara i radi ono što se od nje očekuje, ali ne i tolika čuda. Ako ste navikli nositi tekuću podlogu bez baze, nemojte ju niti kupovati, no ako ste znatiželjni i tražite bazu drogerijskog ranga, svakako vam preporučam Catrice - a glavni razlog je i to što ne testiraju na životinjama! Što je veoma bitno!

Nadam se da ćete ju probati i podijeliti svoje mišljenje sa mnom! 

xo

7 comments:

  1. Steta, izgleda da baza ne radi svoj posao kako trebala :(

    ReplyDelete
  2. jao imam takav cudan odnos s ovom bazom :( lijepo pi popuni pore ali te šljokice!! :) svuda su i primjete mi se na licu i izgledam kao iz sumraka :D

    ReplyDelete
  3. Ja sam tako skeptična prema svim tim bazama, imala sam Eveline i čini mi se da sam oprištavila od nje -.- Lexie

    ReplyDelete
  4. nemam običaj kupovat baze za puder

    ReplyDelete
  5. Lia, imam i taj al nisam imala još problema ahaha :D JOŠ :P

    ReplyDelete
  6. Nemam običaj stavljati bazu, ali sam nedavno dobila jednu na nagradnoj igri, pa ću je baš isprobati. Ali si me odbila od ove čim si spomenula "otrov" :p

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014