Pages

October 22, 2012

Pantene Intensive Repair mask - review!

October 22, 2012
Bok cureee! 
Hi girls!

Prije nekoliko mjeseci, Pantene mi je poslao masku za kosu, koja dubinski hrani i štiti kosu, vrača joj sjaj i zrav izgled. Čula sam jako dobre stvari o njoj pa sam bila presretna kada sam ju dobila!

Couple months ago, I received Pantene intensive repair mask, that works wonder, so I've heard. I was so happy when I got it! 



" Izgled "
 Kutijica u kojoj dolazi maska je dosta velika i sadrži 200 ml proizvoda, što je mnogo sudeći po tome da sam ja došla jedva do pola, a koristim ju dva puta tjedno. Plastična ambalaža je čvrsta i ne izgleda jeftino, a sviđa mi se i nov izgled Pantenovih proizvoda jer su uveli lijepe boje. Proizvod upotrebiti 12 mjeseci od otvaranja.
" The look "
Container is pretty big, contains 200 ml of product. It's a lot of product, and I haven't used half of it yet. 
Plastic is solid and non cheap looking. I love the new design of Pantene products, because they've added color, so it's playful and nice looking! It lasts for 12 months!

" Njezin posao "
Glavni posao ove maske je - dvominutni dubinski tretman za suhu i oštećenu kosu. Kako ja svoju kosu tretiram bojom svaki mjesec, i to crnom, moja kosa često postane suha i bez sjaja, tako da su mi maske obavezne prilikom tretiranja kose. Nemam problema s ispucalim vrhovima, pa vam tu ne mogu puno pomoći, ali mislim da niti jedna maska ne može popraviti vrhove kao redovito šišanje! Ako vam fali sjaja i hidratacije što se tiće kose, ova maska je savršena za vas!
" What it does "
Main JOB of this mask is - 2 minutes of intensive treatment for dry and damaged hair. 
I dye my hair every month, in black, so my hair needs a lot of treatment, because my hair gets dried out real quickly. I don't have problems with split ends, so I don't know if this works in that area. It helps so lock in moisture in your hair so it always look healthy and shinny. So, if you color your hair every month, or style it with heavy products or tease it, this is perfect mask for you! Not only would your hair look shinny and smooth, but deeply recovered and healthy looking!


" Kako ju koristiti "
Nakon što isperete šampon iz kose, s hladnijom/mlakom vodom, obrišite kosu ručnikom da upije višak vode, te ju ostavi napola mokru. Nanesite malo proizvoda, ja koristim veličinu zrna graška jer imam tanku kosu, te rasporedite cijelom dužinom, izbjegavajući područje tjemena. Isperite nakon dvije minute i osušite.
" How to use it "
After you wash your hair, always use colder water (not to cold) and rinse the shampoo out. Dry your hair with towel and then put decent amount of Pantene mask on your hair, not touching the roots and spread it. Let it soak in for two minutes, and then rinse it with colder water! 



" Moje mišljenje "
Kako je ovo ljeto bilo prevruće i suho, tako se odrazilo i na moju kosu. Naime, kako živim na otoku, izložena sam svakodnevnom utjecaju soli i Sunca tako da je dodatna njega uvelike potrebna. Koristim ju dva puta tjedno i kosa mi se spasila. Ne izgleda suho niti oštećeno. Preporučam vam proizvod!
" My thoughts "
This Summer was pretty hot so I had to be careful with products I use. I live on the island so I go on the beach every single day, and that means a lot of salt damage for hair. I washed my hair every day, and used mask for two days a week. It literally saved my hair from damaging and sun burning. Love this product! I highly recommend it!

Thanks! XO

FACEBOOK  |  TUMBLR  |  TWITTER 


1 comment:

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014