Pages

July 4, 2012

Collective Haul! Summer edition!

July 4, 2012
Bok cure!

Ludilo je kod mene, ne stignem ništa. Faks je završio, ljeto je počelo, ali isto tako i posao. Svaki dan radim, bez slobodnih dana do kraja 8.mjeseca, pa neću sve stići što sam naumila. Potruditi ću se za one čitateljice koje me stvarno podržavaju i vole čitati od početka! <3

Evo jedan post, obećan još prošli tjedan, a napokon sam sve kupila i stigla na brzinu pofotkati. Iako nije moj stil fotkanja, jer volim sve profesionalno, bolje od ovoga i vručine, nisam mogla!

Uživajte!


Prvi na red dolazi kupaći kostim koji obožavam. Mixala sam gornji i donji iz različitih kolekcija, kupljen u Calzedonii, kupio mi ga je moj najdraži dečko! :) A da ne idem samo u kupaćem kostimu na plažu, kupila sam ovaj kombinezon jednodijelni u New Yorkeru, s preslatkim uzorkom!


Ljetne pidžamice u preslatkim bojama, lagane i prozračne, idealne za ovo vruće ljeto.  Prvi jednodijelni kupljen u New Yorkeru za 119kn, a donji za 59 kn također u New Yorkeru!


Kako po ljeti ne nosim nikad duge hlače, moram imati puno hlačica. Neke koje sam izabrala za ovu godinu su : prve na prugice, lagane 79 kn (New Yorker), druge gore New Yorker 79 kn, poklon od dečka, sljedeće umjetna koža Telly Weijl 79 kn (poklon od sestre), i zadnje crne New Yorker 79 kn!


I suknje su in, pa sam izabrala neke vesele; prva bandage skirt u mintastoj boji iz New Yorkera, druga je neki kineski dućan, roza je iz New Yorkera, te majice u različitim bojama.


Najdraže sandale su mi one koje imaju puno dragog kamenja. Svake godine kupim nove jer ih toliko nosim da se istroše. Ove su iz New Yorkera i obožavam ih otkad sam ih vidjela. Poklon od dečka. 159 kuna u New Yorkeru!


Jako malo kozmetike sam kupila protekli mjesec. Nisam sigurna da mi treba išta osim maskare i kreme s faktorom. Puder ne nosim, osim ako mi je potreban kad izlazim navečer.


Šećer na kraju! Predivne sandalice sa zanimljivom petom i otvorenim prolazom za prstiće iz Zare koje mi je poklonio dečko! Najljepše su na svijetu! Zasada stoje na tronu i čekam priliku da ih pronosam! Predivne su! 479 kuna u Zari!

<3

27 comments:

  1. Kupaci je predivan kao i kombinezon i pidzamica :D

    Niki (http://niki-veki.blogspot.com)

    ReplyDelete
  2. baš si si dala truda za fotkanje! zadnje sandalice obaraju! sad bi sve probala!

    ReplyDelete
  3. Morat ću u New Yorker po kratke hlačice, odlične su! Iako sam bila prije jedno mjesec dana (zar je već toliko prošlo?!) i nisu bile!

    ReplyDelete
  4. Joooj Zarine sandale me oboriše s' nogu. Želim ih :((

    ReplyDelete
  5. Ovo je bila milina za pogledat! :)
    Krasne su stvari. ;)

    ReplyDelete
  6. Preslatke stvarcice si odabrala za leto! :]

    ReplyDelete
  7. Lovely blog.
    http://xtheperfectmess.blogspot.com.au

    ReplyDelete
  8. i ja obožavam New Yorker.. a bila sam si kupila super hlačice u HM-u za 50 kn, i kad sam sljedećih dana odlučila da želim još jedne ali druge boje, mog broja naravno više nije bilo, ostale su samo minijaturne veličine.. šmrc.

    ReplyDelete
  9. wooow koje sandalice...predivne su i tako neobične!!
    i ne mogu ne primijetiti divan dečko, tj pažljiv :)

    ReplyDelete
  10. LOVE those swim suits! Perfect for a dip in the pool :)
    Really like the colour of those heels too .. Pretty!

    Claudia X

    ReplyDelete
  11. I'm in love with these
    set of shorts! Nice
    haul c:

    xx

    ReplyDelete
  12. Sve je super , ali ove cipele. Ajmeeee moram ih imat!

    ReplyDelete
  13. Moram i ja reći svom da mi tako nešto kupi :D

    ReplyDelete
  14. I love the floral stuff...and the heels are glamorous! ^_^

    I jus followed you, you can follow me back at http://fashion-byannie.blogspot.in :)

    ReplyDelete
  15. Prekrasne krpice !! Stvarno su sve predivne :)

    Njega Lica i Tijela

    ReplyDelete
  16. Ajme badići <3


    ma sve je savršeno <3


    pusaaa
    Matea

    ReplyDelete
  17. Oooooooooodlicne stikle!! :D

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014