Pages

June 2, 2012

Summer Wishlist! pt.1

June 2, 2012
Bok cure!
Kratak post - mini wishlist-a koju želim ispuniti prije ljeta! <3
Hey girls!
Quick blog post - mini wishlist before summer! <3


Bluze su moj omiljen komad odjeće. Imam ih možda desetak u ormaru, ali bluza nikad dosta. Volim ove prozračne bijele, chiffonaste bluze jer su kao stvorene za vruće, ljetne noći , uvučene u hlačice ili suknju sa visokim wedgesicama! 
Blouses are my favorite clothing piece. I have maybe dozen of blouses in my closet, but never enough. I love those light, see-trough white, chiffon blouses, made to be worn on hot summer nights, tucked in shorts and skirts with high wedge sandals!


Cvjetaste haljine, raznobojne hlačice i suknjice, i visoko-strukirane skunje - savršene za ljeto! Možete ih nositi dnevno ili za večernji izlazak, ovisi koju tematiku koristite. Ja sam naprosto zaljubljena u njih, jer će savršeno pristajati uz preplanuli ten.
Floral dresses, colorful shorts and skirts, high wasted skirts - perfect pieces for summer. You can dress them up or down, depends on when you wear them. I'm truly in love with them, because with summery bronzey tan it would look perfect.


Cipele na punu petu u raznim bojama, s drvenom platformom i sandalice bez platforme su must ovo ljeto. Već se vidim u njima! Osim što su udobne, izgledati ćete savršeno u njima pokazujući svoje divne noge! Zadnje papučice ili loafersice su najviše na mojoj listi. Nigdje ih naći, a u Zari ih nisam vidjela. Bit' će moje, znam!
Wedges in bold colors, with wooden platform or plain sandals are MUST for this summer. I can see myself in them! Not only are they comfortable,  but also your legs will be elongated and perfect. Last one are slippers or loafers which are the longest on my wishlist! I can't find them anywhere. But they'll be mine!


Zadnje su dodatci! Ova torbica, takozvana, basket bag, želi da moje srce pukne uvijek kad ju vidim. Jednostavno, ljepšu torbu (osim Celine Phantom bag, nadam se da me nije čula i naljutila se) nisam vidjela! Ali, nekako je prevelika za moje malo tijelo! I zadnje, MAC rumenilo u  nijansi Harmony! 
Last but not least are accessorize. This bag, called basket bag is to die for. I've never seen gorgeous bag as this,  ( except Celine Phantom bag, I hope she didn't hear me) in the whole world. But she's too big on my small body! And lastly, MAC blush in Harmony!

Što je na vašoj wishlisti? 
What's on your wishlist?

11 comments:

  1. Super stvarčice, obožavam prozračne košulje, platforme i cvjetne uzorke za ljeto :DD Imam ovu torbu iz Zare samo u boji konjaka. Vjeruj mi, nije prevelika :D Ja sam 1,65 i svejedno furam ogrome torbe :P

    ReplyDelete
  2. Btw. Celine Phantom <3 sanjam da ću je jednog dana imati hahah :D

    ReplyDelete
  3. Na mojoj wish listi za ljeto su sada hajinice, do sada ih nisam previše nosila, ali sada planiram. Uz to i cipele na punu petu :) Plava suknja na prvoj slici mi je odlična, obožavam tu boju! *__*

    ReplyDelete
  4. obožavam mint boju tako da su mi ona čipkasta(što isto obožvam) suknjica i košuljica odlične!! htijela mi svakako nove štikle,kupila sam si vć jedne bž/sivkaste sa punom petom ali mi još trebaju neke ubojite ;). još je dosta šminkice na wishlisti....nesto mac bi si isto htijela ubrati ;)

    ReplyDelete
  5. Sviđa mi se :) I ja bih sama kupila sve to što si spomenula, osim haljinica jer nisam baš veliki fan! Uh, tebe krivim što sam upravo proširila shopping listu :D

    ReplyDelete
  6. Te haljinice su bas slatke i vesele! ^^

    ReplyDelete
  7. i ja bih sve, jedino mi cipele ne trebaju :)

    ReplyDelete
  8. great picks love it all
    !!!

    xoxo
    curves

    ReplyDelete
  9. Divna wsh lista. I mene je manija košuljica uhvatila, ali on o čemu sanjam je žuta, prozračna ljetna haljinica!

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014