Pages

June 5, 2012

How to: Fill in my Eyebrows

June 5, 2012
Bok cure!
Dobila sam nekoliko zahtjeva da pokažem kako "sređujem" obrve. Moja tehnika nije profesionalna, i radim s onime što imam. Odnosno što nemam. 
Inače sam svjetlokosa, time su mi i obrve jako svijetle, gotovo nevidljive! Kako se već 6 godina farbam u crno, dakako moram i obrve podebljati, čisto jer bi izgledalo zastrašujuće, a i obrve su okvir našeg lica. Naravno, nitko vas ne tjera da svoje obrve podebljavate ili farbate ili nešto treće. Ja ih osobno podebljavam, a odlučila sam ih ofarbati prije ljeta, da se ne moram time zamarati dok se kupam! Inače, kada sam na moru, nikada ne nosim šminku. 
Hi girls!
Recently, I've got few requests to do post about how I fill in my brows. My technique isn't professional in any way, so I work with what I've got. Or what I don't have. 
Usually, my hair is naturally light brown to blonde, so my eyebrows are the same, almost invisible! I've been dying my hair black for 6 years now, so I have to fill in my brows everyday so I don't look weird. Nobody is pressuring you to fill in your brows, so that's up to you. I've decided to dye my eyebrows before summer, although I don't wear any makeup on beach so I don't care really.

Pokazati ću vam kako ih ja oblikujem prvo. Malo sam ih pustila da narastu, da vam mogu pokazati kako ih čupkam.
I'll show you how I shape them. I've grown them out for you so I can show you how.


Na prvoj slici su moje obrasle obrvice. Ovako, meni je bitan prirodan izgled obrva. U cilju mi nije tanjiti ih i počupkati cijelu obrvu, tako da mi ostane tanka linija. Što prirodnije, što manje čupkati i što manje tanjiti obrvu. Isto tako, počela sam koristiti jedan proizvod koji djeluje na rast obrva. Uskoro više u nadolazećem postu. Na drugoj slici sam bijelom olovkom označila mjesta gdje bi obrva trebala "po pravilima" biti, što se na donjoj slici vidi točnije smjer gdje je početak, najviši luk i kraj obrve.
On first picture are my hairy looking brows. Natural look is very important to me, so I don't like to pluck too much. Recently, I've started to using one product that helps you grow your brows. Soon I will write more about that. On second picture, I've drew lines with white pencil so I know where to pluck properly. Also, there are "rules" how to pluck right. From the end of your nostril, direct pencil or brush like I did on picture to see your beginning, arch and end of your brows.


Krenimo na popunjavanje obrva. Najbitnija mi je prva linija. Krećem odozdo, tako da uzmem angled kist i Catirce duo za obrve i tamnijim sjenilom povućem liniju koja prati početak, luk i sve do kraja obrve. Možete i napraviti tri točke po kojima ćete pratit liniju. Početnicima je teže, ali tako je najbolje naučiti. Gornji dio obrubite isto kao i donji, pa onu sredinu popunite kratkim potezima dok ne izjednačite cijelu obrvu. Počešljajte sa češljićem za obrve i nanesite gel formu koja će ih držati na mjestu. 
Let's fill those brow in! First line is most important. I've started from lower to upper side of brows. I've dipped angled brush into dark eyeshadow from Catrice duo, and with one line connected beginning with end. You can do the same with upper side, and fill the space in between. It's hard at first, but you'll learn quickly. After filling them in, brush them out with spoolie and apply brow gel so it will hold them in place.


Finalni izgled obrva! / Final look!

Koristim Catrice Duo set, drugi po redu, i NYX paletu u nijansi Caviar and Champagne, koji su prilikom swatchanja veoma slični!
I use Catrice Duo set, and NYX palette in Caviar and Champagne, which are the same while swatching.


Uskoro VIDEO u kojem ću sve objasniti detaljno!
Soon there will be a VIDEO about my brows!

13 comments:

  1. jako korisno! baš mi je trebalo ovakvo nešto :)

    ReplyDelete
  2. Baš se vidi da si prirodno svijetla.. :D Super su ti obrve, meni je grozno vidjeti cure sa svijetlim obrvama koje ih onda tako očito nacrtaju.. -.-' Ove tvoje su baš prirodne ;)

    ReplyDelete
  3. Imaš lijep oblik obrva :D <3

    ReplyDelete
  4. malo mi je glupo to govorit po blogovima, ali ne samo da su ti obrve lijepe nego si mi cijela prekrasna... eto rekla sam :-p

    ReplyDelete
  5. Imad divne obrve. :] Svidja mi se sto izgledaju prirodno. I mnooogo si slatka! ^___^ :*

    ReplyDelete
  6. Lijepoooooo :D Ja nemam pojma sta da radim sa svojima haha :S

    ReplyDelete
  7. Ja bas ne znam da cupam obrve i jos manje da ih crtam! Hvala na ovome i hvala na komentaru, ulepsala si mi dan! :)

    Cmok i pratim te:)*

    ReplyDelete
  8. gorgeous eyebrows!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ReplyDelete
  9. Mislila sma da sam komentirala post jer sam ga gledala kad je objavljen, ali sad vidim da nisam pa moram. Moram ti reći da imaš predivan oblik obrva :) I cijela si lijepa *.*
    Ja svoje obrve popunjavam jako rijetko jer su prirodno jako guste i tamne pa nema neke potrebe. A također počupam samo ono što je potrebno jer im je oblik definiran kako treba. Nisu mi jasni oni koji obrve počupaju do te mjere da ne možeš vidjet ni 3 dlake iznad kapaka. ;)

    ReplyDelete
  10. jako lijepe obrve imaš! mislim da sam te čak jednom prilikom pitala čime ih popunjavaš :) ja uopće ne znam kaj da radim sa svojima, dosta su tamne (tamnosive do crne) i kad ih popunim s tamnijim sjenilom izgledaju skroz neprirodno, ma zapravo cijela si izgledam previše umjetno :S p.s. jedva čekam video :)

    ReplyDelete
  11. This is such a great tutorial love it :) http://allthingsbeautybytiarni.blogspot.com.au

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014