Pages

June 11, 2012

Avon Solution Complete Balance Day

June 11, 2012
Bok cure!
Nedavno sam vam u OVOM postu napisala neke tehnike koje koristim za njegu kože, i PROIZVODE koje koristim, tj. što sam koristila za hladnije vrijeme. Ovo je samo nastavak tim postovima, u kojima Vam pokazujem koje proizvode koristim za toplije vrijeme.
Dakle, moja je koža normalna do masnija, pa se, naročito za toplije vrijeme, moram brinuti o masnom sjaju i o tome da li će mi se puder "otopiti". Za hladnije vrijeme, koža mi zahtjeva više hidratacije, dok po ljeti svu tu hidrataciju ispoljava u obliku masnoće na području T-zone, obraza i brade. Ako imate sličan ili isti problem, evo linija proizvoda koja je mene spasila!

Hi girls!
Recently I've mentioned my skincare routine and techniques on how I take care of my skin. That was especially for winter time, when my skin needs more moisture, and when my skin is dry. This is an updated skin care routine, with 3 new products, for warm weather.
So, my skin is normal to oily, and on warmer weather I have to take care of oils that make my skin look greasy and unhealthy looking. Also, oils melt my foundation, so I have to mattifie my skin more often.  These are the products that helped me !




Riječ je o Avonovim proizvodima iz Solution Complete Balance Day linije, posebice za mješovitu kožu, tj kožu koja se masti ( T-zona) te ima suha područja (obrazi). Formula ovih proizvoda sadrži list čajevca, koji sadrži cink - a cink regulira izlučivanje masti. Ja sam iskoristila ponudu u prijašnjem katalogu i kupila sva tri proizvoda u vrijednosti od samo 89 kuna! Punu cijenu svakog proizvoda zasebno, varira od kataloga do kataloga - potražite tu!
Radi se o pjeni za pranje lica, maski za lice i dnevnoj kremi sa faktorom SPF15!

This is Avon Solution Complete Balance Day line for combination skin, oily on t-zone, and dry on your cheeks. Formula consist zink that helps prevent oils extract from your skin. It's skin care line from Avon catalog, that contains foam cleanser, clay mask and day mattifier moisturizer with SPF15.



Rutina njege lica nije se nešto osobito promijenila od prijašnje, objašnjeno u navedenim postovima gore. Još uvijek koristim Alverde piling dva-tri puta tjedno. Svako jutro pri umivanju koristim Complete Balance pjenu, koja ne sadrži ulja, a s druge strane čisti ulja i masti s lica, ostavljajući blag osjećaj. Prije upotrebe valja ga protresti, i jedan put istisnuti proizvod kroz pumpicu. Ja ga istisnem između pristiju te lagano umasiram po cijelom licu, fokusirajući se na masniju t-zonu. Malo proizvoda je dovoljno za cijelo lice. Miris je blag i neupečatljiv. Isti postupak ponoviti i prije spavanja. Dolazi u čvrstoj,plastičnoj bočici od 150 ML. 
Do sada nisam primjetila nikakve negativne reakcije na koži, poput prištića ili akni, koža mi znatno manje izlučuje masnoću, a šminka mi dulje drži na licu! 

My face routine haven't change much. I still use the same piling gel twice a week. Every morning I use this Avon Foam Cleanser without any oils. This foam is light and cleans your skin very good. Plastic bottle has to be shaken. One pump is enough for your whole face. Fragrance is light and not noticeable. Really small amount of product spread all over your face, mainly focus on your oily parts, t-zone. Repeat in the evening. It comes in sturdy plastic bottle - 150ml.
I haven't noticed any break outs, during the usage. But I did noticed reduced oils.


Sljedeća je na redu maska na bazi gline, koja ima zadatak dubinski očistiti našu kožu, ostavljajući zdrav sjaj i čistu kožu! S ovim proizvodom treba malo opreznije baratati, jer ima visoku isušujuću ulogu. Naime, nakon što očistite lice temeljito, pjenom ili pilingom, nanesite masku po cijelom licu - tanje na suhim dijelovima, deblje na masnijim dijelovima. Ja najviše stavim oko nosa i po čelu. Prvi put kada sam ju stavljala, osjetila sam peckanje po obrazima nakon što sam ju skinula. Uzrok tome je što sam previše proizvoda stavila na mjesta koja su mi inače suha i zahtjevaju veću hidrataciju. Koristim ju dva puta mjesečno jer doista isušuje kožu. Miris je također blag i ugodan. Dolazi u plastičnoj tubi od 75 ml!

Važno : Maske od gline su najbolje za masnu kožu. Njihov zadatak je dubinsko čišćenje i otvaranje pora, te uklanja miteser.

Next is clay mask that deep cleanse your face. It is really drying, so you have to be careful when using this mask. After you cleanse your face with foam or pilling, apply mask all over your face, focus on oily parts. First usage wasn't as pleasant. I applied too much on my dry areas, so it started too burn and my cheeks become really red and sensitive after I took it off.  So apply heavily on oily parts, and thinner on dry ones. Also, you have to apply this mask only once or twice a month, otherwise it will dry your face like crazy. Fragrance is nice. It comes in tube - 75ml. 

Important : Clay mask is the best for oily skin. Their job is to deep cleanse and unclog your pores, and removes black spots.



Nanesite manju količinu na vrhove prstiju te rasporedite po cijelom licu. Nanesite ju što brže, jer se jako brzo suši. Nemojte ju nanositi oko očiju i usana jer je koža tamo tanja, a maska ima jako isušujuće svojstvo.  Držite ju 15 minuta i isperite toplom vodom.

Apply small amount - avoid areas around your mouth and eyes because skin there is the thinnest. Apply as fast, because it dry fast. Rinse it with warm water after 15 minutes.



I kao šećer na kraju - zadnja iz moje kolekcije je dnevna krema s matirajućem svojstvom, sa zaštitnim faktorom 15. Ova krema ima sve.  Odlično radi svoj posao, dakle sve što obećava, to i ispuni. Koža mi se preporodila nakon nje. A primjetila sam i manje prištića, jer nema masnoće koja potiće njihovo stvaranje. Koristim ju ujutro nakon što očistim lice pjenom, i kao bazu prije nanošenja pudera jer je lagana i prozračna. Naručila sam ovu kremu prije ljeta, baš zato što će mi smanjiti izlučivanje masti, a time i dulje držati šminku. U tome joj dajem čistu peticu. Kremu nanosim u maloj količini, na vrhu prsta, ujutro i navečer. Kremi treba možda manje od minute da se cijela upije u kožu i onda djeluje magično tijekom cijelog dana ili noći. Miris je blag, a količina kreme 50ml.

Lastly - day cream with mattifier effect and with SPF 15. This cream is ideal for oily skin, because it mattifier and it's great as a base for your makeup. I've noticed less pimples after using this cream. I use it in the morning after deep cleanse my skin, and in the evening before sleep. I've ordered this cream before summer, because I know that on summer days, my skin is so oily that melts off my whole makeup. Smell is nice, and it comes in glass container - 50ml. 

U liniji Solutions Complete Balance Day dostupni su još i :
* Complete Balance Gel za čiščenje lica
* Complete Balance Gel krema za noć


There's also available in Solutions Complete Balance Day line:
* Complete Balance Gel for cleaning 
* Complete Balance Gel night cream

Svakako preporučavam ovu liniju ako imate kombiniranu do masniju kožu.  Imate li iskustva s ovom kremom? Jeste li ju probali?
I definitely recommend this products. Have you tried them out? Do you have oily skin? 

XOXO

Enter giveaway here : GIVEAWAY
Follow me on:  FACEBOOK , TWITTER & TUMBLR!

10 comments:

  1. Pjena mi izgleda interesantno. Ali sada mi je beautiful hydrating gel se pokazao kao odličan pa me strah preći sa njega.

    ReplyDelete
  2. Ovo mi se čini kao prava stvar za mene i moju mješovtu kožu :)
    Volim koristiti masku od gline, stvarno mi pomogne :) Morat ću i ovo probati ;)

    ReplyDelete
  3. Ja imam masnu problematičnu kožu, i skužila sam da mi je najbolje koristiti za umivanje pilinge koji se mogu koristiti svakodnevno. Trenutno koristim Neutrogeninu Grapefruit liniju. A uvijek sam on the hunt za dobrom kremom, osobito preko ljeta kad krene znojenje i maščoba ;) A ako krema ima SPF to mi je pun pogodak, onda na moru ni ne koristim kremu za sunčanje na licu (što mi je olakšanje, jer sve začepljuju pore). Jedini problem je: kako doći do Avona? Nemam ni jednu frendicu koja se bavi Avoniranjem :)

    ReplyDelete
  4. Zanimljivo. Sve me priznajem,mami!!! Imam masnu kozu i mrzim juuuu. Kupila sam si gel od La roche-posay Effaclar mat. Regulira proizvodnju sebuma, protiv sjaja i prosirenih pora. Ajme svaki puta poludim cim se sjetim tog glupog gela/kreme. Blago receno Sr.... Dam 120kn i na kraju mogu baciti proizvod. Koza mi se pocela jos vise mastit, pore se nisu smanjile. Ma uzas. Odustala sam i sad koristim samo serum od Loreala. Odlican je :)))

    ReplyDelete
  5. Čine se interesantne :) Sadrži li ta pena alkohol?

    ReplyDelete
  6. Ovo je nešto što definitivno želim probati čim prije! :))

    :*

    ReplyDelete
  7. great post:) thank you so much:)

    ReplyDelete
  8. thanks hon! I'm happy you enjoy my blog :)
    Following back xx

    http://thegoldenpaillettes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. aw, thank you :)

    Godd reviw dear! ;)
    xxx

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014