Pages

May 13, 2012

Wet'n'Wild - I Got Good Jeans

May 13, 2012
Bok cure! 
Danas je na redu mini recenzija, mini palete Wet'n'Wild, točnije Color Icon Eyeshadow Trio, pod nazivom "I Got Good Jeans!" 
Hi girls!
Today I'm writing mini review of mini Wet'n'Wild palette, to be exact Color Icon Eyeshadow Trio, named "I Got Good Jeans!"
Nažalost, nije dostupna kod nas, barem ne u Hrvatskoj, koliko znam, moguće ju je naručiti jedino online! Ja sam naručila preko BeautyJoint.com po jako povoljnoj cijeni od 3.99$ ( plus shipping koji im je previsok po mom mišljenju ), što je otprilike nekih 24 kuna gore, dolje ( ne računajući shipping ).
Sjenila dolaze u plastičnom pakiranju težine 3.5 grama ( 0.12 oz), s prozirnim poklopcem što je super prilikom kupnje, jer se vide boje, ali kod online kupnje i nije toliko bitna. Dolazi s dva aplikatora, jedan mini kist i jedan spužvasti aplikator, koje ja ni neću koristiti jer je teško rukovati s malim aplikatorima. 
Što se tiće sjenila, redom su : browbone - sivkasto plava s metalnim odsjajem, crease - mornarsko plava s sitnim shimmerom, eyelid -  žučkasta zlatna s metalnim podtonovima. Pigmentiranost sjenila je vrhunska, pomalo zavidna. Neki high-end proizvodi bi se mogli lagano posramiti u usporedbi s Wet'n'Wild kvalitetom. 
Unfortunately, this palette is not available in Croatia, but it's available online. I've ordered it from BeautyJoint.com for only 3.99$ ( plus shipping, which is too high for only one item ). 
Shadows come in plastic palette with see-trough top so you can easily see the colors. Also, with this palette, two applicators are included, sponge applicator and regular brush, which I don't find useful myself. As for the colors, this colors comes with 3 shadows, in this order: brow-bone - light grayish blue color with metal flex in it, crease - navy blue with tiny shimmer, eyelid - yellow gold with metallic sub tones.  Pigmentation of this palette is extremely good, too good in my opinion. Similar, maybe even better than some of high-end products.


Na dodir su svilenkasta, mekana i pahuljasta. Upravo tako se ponaša prilikom nanošenja na kapke. Daleko su od mat finisha, ali se jako dobro blendaju tj. razmazuju. 
Prilikom nanošenja moguće je trušenje, tj. opadanje sitnih čestica sjenila na jagodice, pa bih preporučila nakon završenog eye-look-a, nanjeti puder, ili dobar stari trik s translucentnim puderom. 
While swatching it, it feels silky, soft and powdery. They blend easily and they don't smudge at all. 
While applying, there might be some fall outs on your cheeks, so I recommend use shadows first and then apply your foundation, or you can apply translucent powder underneath your eyes. 



Na poleđini ove palete nalaze se upute kako nanijeti svaku nijansu zasebno. Gore vidite kako sjenila idu po redu, ali ja osobno tim redom ne bih koristila ovu paletu. Kažu da najsvjetliju nijansu koristite ispod obrva, ali po meni to je previše neobična boja za takvo nešto. Umjesto toga, ja ju nanosim na kapke kao podloga za tamno plavu, ali više o tome u narednom tutorialu. Zlatno sjenilo moje je omiljeno u ovoj paleti i znam da ću ga nositi zasebno. 
On the back of the palette, there are instructions on how to use this colors. In the picture above, you can see correct order on how to use them, but in my opinion, I wouldn't use the first light color as my highlight color on my brow bone. It just don't seem right using it that way. So instead I use that color as my base lid color. Gold color is my favorite one.  


Gore je mali demo ove palete. Nisam uspjela napraviti točno ono što sam zamislila, ali evo kako sam napravila look kroz mini tutorial.
Picture above is little demo of this palette. I didn't use these colors the way I wanted because I improvise, but I'll tell you how I did this trough mini tutorial.

* Elf bazu razmazati ( 1. slika )   /   Elf Primer ( 1. picture )
* Na pregib kapka nanjeti smeđe sjenilo (2. slika)   /  Apply brown shadow on crease (2. picture)
* Svijetlo plavo sjenilo nanijeti na kapak  (3.slika)    /   Light grayish blue apply all over the lid  ( 3.picture)
* Grube linije blendati mekim kistom  (4.slika) /  Blend harsh lines ( 4.picture)
* Tamno plavo sjenilo nanijeti na kraj kapka u obliku V(5.slika) / Navy blue shadow apply in the outer V (5.pic)
* Zlatno sjenilo nanijeti duž donjeg kapka  (6.slika)/  Golden shadow apply on the lower lid (6.pic)
* Nanijeti crnu olovku  (7.slika)  /  Apply black liner on the water line (7.pic) 
* Nanesite maskaru (8.slika)    /  Apply mascara (8.pic) 

Što se same palete tiče, jako sam zadovoljna i preporučila bih ju svima!
I love this palette so much and I recommend it to everyone! 

5/5

21 comments:

  1. Super paletica, jako mi se sviđa. Moj favorit je ova srebrenasta nijansa :D

    ReplyDelete
  2. Sviđaju mi se sjenila, pogotovo zlatna boja :) Look mi je također super! :)) :*

    ReplyDelete
  3. I want to try them! nice post!:) I'm your new follower!:)

    ReplyDelete
  4. Super izgleda! Pogotovo ovo kako si obrubila oči, a nisi ih vizuelno smanjila. Moje su oči kao dvije kuglice pa bježim od toga da mi ne bi bile još manje. Mogla bih ovo kad i probati, mislim da bi išlo i uz plave oči.
    Btw, lijepe su ti oke :)

    ReplyDelete
  5. Hvala ti Anelah! :) Probaj s nude ili bijelom olovkom, one otvaraju okice!

    ReplyDelete
  6. I ne svida mi se toliko paleta, ali onda kad sam vidla kako si ti to napravila, mislim da je divno <3

    new jewelry♥mfashionfreak

    ReplyDelete
  7. Oh the colors are very nice. I love how you apply the gold shimmer under your eye. Once you apply the liner, everything just pops out. Perfect for a party or night out. Great tutorial dear. And thank you for dropping by my blog. I'm your newest follower. Let's keep in touch


    Nuké

    ReplyDelete
  8. Suuuuper Look!!! Zaista ti lijepo stoji uz tvoju boju okica :))
    <3<3<3 *_*

    ReplyDelete
  9. Prekrasan ti je look, zaista! :D
    Zanima me sad ta paletica, da znaš. A imam 3 palete i pokušavam se odviknut od online shoppinga. xD ccc

    ReplyDelete
  10. Divan make-up.
    Ja koristim samo tus i maskaru :D
    Lose mi ide sminkanje ;)

    ReplyDelete
  11. paletica je baš fora :) tebi svaka čast na tome kako slikaš korak po korak, ja sam tako lijena za to :D

    ReplyDelete
  12. thank you so much, also for the follow :)
    i follow back you right now ;)

    btw i love the make-up post, yay! :)
    bisous xxx

    ReplyDelete
  13. krasan look, boje ti savršeno pristaju očima *.*

    ReplyDelete
  14. krasan look, boje ti savršeno pristaju očima *.*

    ReplyDelete
  15. Krasan ti je look, jako lijepo izvedeno i iskombinirano :) Samo meni je bilo ljepše bez ovog crnog dodatka na kraju :)

    ReplyDelete
  16. Great palette, totally love how you used the colours too - looks really incredible!
    xx



    The Urban Umbrella
    xoxo


    http://www.theurbanumbrella.com/

    ReplyDelete
  17. Imaš predivnu boju očiju... :)

    i odličan look, nikad se toga nebi sjetila <3


    ljubim te

    ReplyDelete
  18. My spouse and I stumbled over here different website and thought I may as well check things out.

    I like what I see so i am just following you. Look forward to finding out about your web page
    for a second time.

    Feel free to visit my blog: hunter

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014