Pages

May 21, 2012

TAG : What's in my bag?

May 21, 2012
Bok cure!
Ja sam napokon odlučila napisati post koji se tiče sadržaja moje torbe! What's in my bag tag - čest je najviše na Youtube-u, a sve više su ga djevojke počele koristiti na blogu!
Eh sad, neke od čitateljica ( ili gledateljica ) ne vole baš ovakve postove jer ih ne zanima sadržaj tuđe torbe, ali ja mislim da je baš slatko! Možda nađemo neke ultra zanimljive stvarčice! NOT, barem kod mene ne ;)
Što se tiče torbica, jako sam dosadna. Inače su natrpane svakakvim glupostima, ali pošto sam nedavno kupila NOVU trobicu, odlučila sam biti organizirana! 
Hi girls!
Finally, I've decided to write post that concerns content of my bag! It very popular tag on youtube called What's in my bag? 
Some of the readers ( or viewers ) are not big fans of this tag, because they're not interested in what's in your bag, but I kinda like it. That was my first "beauty" related video that I ever watched few years back! I'm really boring while choosing handbags. I pick one and carry the heck outta it! Recently, I bought new bag and I'm trying to be organized!


Zapravo na slikama nije toliko "fotogenična", koliko je u stvarnosti. Inače nisam fan ovakvih torbica, ali ova me je odmah osvojila! Jedna draga prijateljica ju je imala, i morala sam ju kupiti nakon što sam vidjela kako ju lijepo nosi! Najviše mi se sviđa što ima dugačak remen koji se može podesiti po osobnom ukusu, ja ju volim nositi na jednom ramenu, negdje do kuka spuštena! Srednje je veličine. Ima prednji džepić u kojem držim Melem i mobitel, unutrašnjost je jednostavna sa smeđom podstavom, jednim džepićem na zatvaranje i dva obična prišivena džepića! Piše da je kožna, ali to mi nije pretjerano bitno! Kupila sam ju u Deichmannu za 119 kuna!
On photos, my bag doesn't seem that photogenic,but I like it very much! I'm not usually fan of these kinds of bags, but I fell in love with this one immediately. I saw it on my lovely friend and bought it! It's brown, leather bag, with big strap that you can adjust, and two bag handles on top, so if you had back issues, you can carry this bag on your forearm. There's pocket on the front where I usually carry my lip balm and mobile phone! Inside has two more pockets and it's very spacious! I bought it for about 16 € or 20 $ !


Evo male, "zgužvane" žabice! Ima dvije kratke ručke, pa ju je moguće nositi i na podlaktici, ako vam je torbica u kojem slučaju preteška! 



Napokon, sadržaj torbice se smanjio sa 3 kile, na 1 kilu! Pitate se što je težilo 3 kile? Pa znala sam nositi i fotoaparat koji je masivan ( Olympus SP 570uz) i puno više šminke koju nisam nikada koristila, pa sam izbacila te svari! 
Neke od random stvarčica su parfem iz Refana Gucci Rush, Avon roll-on i žvakače na samrti !
Moja dva ljubimca, leopard print novčanik, kupljen u New Yorkeru za 79 kuna i leopard print Ženski rokovnik koji sam dobila za Božić! 
Content of bag reduced from 3 kilos to 1 kilo! I used to carry my camera which is massive ( Olympus SP 570uz) and a lot more makeup that I didn't use at all. So I threw them out.
Some random stuff: Gucci Rush carry on bottle, Avon roll-on and  chewing gums.
My two favorite "pets" are my leopard print wallet that I bought on sale in New Yorker for 10 € or 14 $, and leopard print agenda that I got for Christmas!

Sljedeći na redu je sadržaj makeup torbice, koju sam svela na minimum, jer nemam naviku popravljati šminku tokom dana. 
Next is my white makeup case, that I reduced maximally, because I don't touch up my makeup during the day.


U bijeloj torbici držim malo silver ogledalce, kupljeno kod Kinezića za 10-ak kuna, Balea kompaktni puder s Maybelline spužvicom, Catrice maskara, Flormar lakić, Melem, Kleancolor ruž u Tea Rose i NYX ruž u nijansi Fig! 
Izbacila sam Labello iz uporabe za sada, jer mi je Melem preporod za usne! Kupila sam ga za 34 kune u DM-u! Kompaktni puder inače ni ne koristim, ali počele su visoke temperature pa svako toliko želim matirati sjaj koji se pojavi tokom dana ( dok mi ne dođe matirajuća kremica )!
Ruževa uvijek imam previše po torbici, nikad ih ne koristim. Kleancolor sam počela koristiti češće jer je prirodne ružičaste boje! 
In my makeup case I carry small, silvery cheap mirror, Balea compact powder with Maybelline sponge, Catrice mascara, Flormar nail polish, lip balm Melem, Kleancolor lipstick in Tea Rose and NYX lipstick in the color Fig!


Još neke random stvari. 
Cheap naočale iz New Yorkera, gumica za kosu i mala plastična kopčica, ključevi od kuće s mojim imenom i drugi ključevi od stana u Rijeci! 
Other random stuff are; cheap sun glasses from New Yorker, hair tie, small plastic hair buckle, home keys with my name on  and other keys from student apartment in Rijeka.


I zadnji, ništa manje važan, je moj mobitel kojeg sam dobila za svoj 21.rođendan od najdražih roditelja Blackberry Bold 9000!
Last but not least, is my favorite phone that I've got for my 21st birthday from my favorite parents. It's Blackberry Bold 9000!

To je to! Što vi nosite u torbici? Javite mi!
That's it! What's in your bag? Let me know!

18 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Kao prvo, preslatka torba! :)
    Kao drugo, moja torba je trenutno sad škola, tj. srednjoškolska, pa u sebi sadržava i ono što treba i što ne treba (počevši od ravnala do šminke). Imam također Ženski rokovnik (moj je na neke prugice) i dosta mi je koristan, iako imam naviku sve pisat po bilježnicama, pomalo se toga rješavam. :) Stan u Rijeci? Moj grad, kojim se ponosim! :D

    Možda i ja napravim sličan post (čitaj, sigurno ga radim!), čim mi dođe naručena torba i malo ju iznosim.

    ReplyDelete
  3. @Dorianne - trebala bi da! Obožavam ovakve postiće :)
    Pusa!

    ReplyDelete
  4. thanks for visiting my blog :) you are very beautiful! i love posts like this, having a sneak peak in someone's handbag ;) i usually carry a lot of stuff around which i don't even need / use :) following you too x

    ReplyDelete
  5. @Pretty Affair - Thank you darling! Love you!

    ReplyDelete
  6. obožavam ovakve postove, volim ćirit u tuđe torbe i kozmetička skladišta... pod uvjetom da mi dopuste, naravno ;-D

    ReplyDelete
  7. @Nail crazy - i ja također! Možda ideja za tvoj sljedeći post? :)

    ReplyDelete
  8. i adore your glasses :*

    ReplyDelete
  9. Great post!
    I want to do this tag too!
    I love seeing this tag on youtube ^_^

    ReplyDelete
  10. I always love this kind of posts:)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  11. Tek shvatih da sam ti napisala na engleskom,vise ni ne znam koji jezik govorim:))
    xx
    B.

    ReplyDelete
  12. Great post!!!

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    ReplyDelete
  13. Super postić! :*
    Torbica mi je prekrasna! Ima možda u kojoj drugačijoj boji? Imam mali milion smeđih torbi, a i dalje ih kupujem..
    I koliko je velika, široka? :)

    ReplyDelete
  14. Torba mi se jako sviđa, ja baš volim takve torbe koje se mogu nositi na više načina. Meni u torbi prevladavaju knjige jer još idem u školu, ali se tu nađe i kozmetika i tonu stvari tako da se možda uskoro i ja odlučim na ovakav post :)
    I da, sviđa mi se novi dizajn bloga! :)
    <3

    ReplyDelete
  15. @Kiki - hvala ti puno! Ajde još malo, pa je škola gotova :)

    ReplyDelete
  16. Torba je jako lijepa, a najviše mi se svidjaju novcanik i rokovnik (leopard lover :D) Ja uglavnom nosim presmiješno malu torbicu da mi se ni ne bi isplatilo radit ovaj tag :D

    ReplyDelete
  17. love leopard print!

    http://natcosmetics.blogspot.com/

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014