Pages

May 7, 2012

New Love! Flormar Nail polish!

May 7, 2012
(Croatian post )
Bok cure!
Evo na brzinu jedan post, o nedavno kupljenim stvarčicama! 
Naime, nedavno se u RK Ri, otvorio dućan s Flormar stvarčicama! Nisam ga ni primjetila dok sestra i ja nismo ušle u potrazi za nekim labelom! Uz sladak razgovor s tamošnjom radnicom , nisam planirala ništa kupiti jer radim na popisu Flormar proizvoda koje tek trebam kupiti, vidjela sam slatke lakiće za nokte koji koštaju samo 11 kuna!!
Morala sam imati barem tri. Udubila sam se u biranje najljepših boja! Ima ih svakakvih! Pastelnih, neonskih, običnih jarkih pigmentiranih!! Same ćete se uvjeriti ako odete u Flormar!

Ja sam izabrala 3 lakića iz nove linije, koja su me se odmah dojmila. Prvi je naravno crveni, jer to mi je "must" u kolekciji, i njih najviše volim! Drugi je plavi s sitnim, sjajnim česticama, a zadnji pastelna ljubičasta boja, koja je zaista predivna za ovo doba!
O Flormaru sam čula samo najbolje zasada, a u kvalitetu lakića sam se i sama uvjerila! Radi se o profesionalnoj kozmetici koja je nastala 70-ih u Italiji, a preselio se u Tursku! Flormar me oduševio širokom paletom proizvoda; od kozmetičkih proizvoda, do parfema i proizvoda za njegu lica i lakova za nokte!
Ako niste blizu Rijeke, nisam sigurna za Zagreb i ostale gradove, ali možete ju naći i na našoj stranici http://www.diva-kozmetika.com/ uz vrlo niske cijene!

          (redom:  P28, P11, P19)

Krenimo mi na našle lakiće!
Pakiranje je slatko i kompaktno, što znači da ne zauzima puno prostora i možete ga nositi sa sobom uvijek! Nalazi se u okrugloj bočici, u kojoj stane 6 ml proizvoda, a rok trajanja mu je 18 mjeseci od otvaranja! Što se tiće kakvoće i postojanosti; iskreno za 11 kuna dobila sam lak koji tražim čitav život! Sjećam se da sam ga kupila u jedan utorak, isti dan ga namazala, s tim da sam koristila i top coat, a trajao mi je do nedjelje, kada sam ga odlučila sama skinuti! Do nedjelje mi se nije ni komadić laka ogulio ili okrhnuo! Što je čudo, jer stalno perem ruke i često se tuširam, a znamo da neki lakovi i voda ne idu zajedno! Isto tako, od nervoze često znam grickati noktiće (fuj to), no sad mi je bilo žao jer je boja bila tako lijepa da ju nisam htjela uništiti grickanjem!
Dakle, ovaj lak će vam dobro poslužiti ako grickate nokte tu i tamo - spriječiti će vas u grickanju jer se zaljubite u boji i ne želite više grickati nokte!
Pigmentiranost laka je za jedan premaz solidna! Što je u ovom slučaju dobro, upravo zbog cijene! Nakon drugog sloja, lak je vidljiv u potpunosti i nije potreban dodatan premaz! Brzo se suši, što je još veći plus!
Cijena je, kao što sam rekla 11 kuna, što je budimo realni, jako niska, a garantira vrhunsku kvalitetu!

( sada po redu idu P19, P28, P11 )

Jedina mala zamjerka su imena ovih lakića! Navikla sam na luda imena što nam ih donosi Essence, Catrice, OPI i drugi. Oni su označeni slovom i brojevima, a neki samo brojevima, što mene nekad osobno zbuni! Šteta što Flormar nema imena za ovakve slatke lakiće, vjerujem da bi bili jedinstveni!
Nao što vidite na slici gore, ovo je jedna kapljica laka razmazana po papiru. Pigmentiranost je solidna, u ovom slučaju odlična zbog cijene!

Ovaj proizvod će vam se svidjeti: 
- ako volite kompaktne lakiće koje možete nositi svugdje sa sobom
- ako volite postojanost laka dulje od 5 dana ( barem u mom slučaju )
- zbog niske cijene
-ako grickate nokte, garantiram da više nećete! 

Ovaj proizvod vam se neće svidjeti:
- ako vam smeta što nema pojedinačno ime na poleđini!


Ocjena: 5/ 5

11 comments:

  1. cure u prodavaonici sus tvarno ljubazne a ponuda je vrhunska...:) ja sada skicam bazu za sminku......

    ReplyDelete
  2. Bome da! Također i sama bazu škicam! Nadam se uskoro da cu ju kupit :D

    ReplyDelete
  3. Apsolutno me boli briga za imenima :). Lakići izgledaju super, potražit ću ima li ih ovdje u Bosni gdje.

    ReplyDelete
  4. Meni su bitna imena, ali opet ne toliko. Ova napomena za imena je samo mala digresija kako je apsurd ono što "ne valja" kod lakića. Sve ostalo je savršeno :D

    ReplyDelete
  5. Bok cure,....Super blog,Cool,
    pridruzi se V.POZZ

    ReplyDelete
  6. Jao mnogo su medeni, mislim da ovih nema kod nas :/

    ReplyDelete
  7. evo ja taman imam nalakiran neonski žuti flormal lak, kupila sam ga u zadru i odmah se zaljubila. stvarno su im lakovi super kvalitetni :))

    ReplyDelete
  8. Ovaj prvi mi je odličan! :D Al ne mogu dokučiti o kojem se dućanu radi. xD Rijeka pretpostavljam, ne? :S

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014