Pages

May 31, 2012

Monthly Favorites : May!

May 31, 2012
Bok cure! 
Danas je zadnji dan, ovog toplog Svibnja, pa su na red došli favoriti mjeseca!


Da ne duljim, krećem sa proizvodima za kosu i za tijelo!


Body products:
1. Fa - Sensual & Oil ( Argan, Marula & Almond Oil ) - losion za tijelo za izrazito suhu kožu! Ovo je već druga boca losiona jer sam opsjednuta njime!
2. Rexona - active 48 Shower Clean - dezodorans u spreju koji se nanosi odmah nakon tuširanja. Jedan od boljih dezodoransa koje sam koristila.

Hair product:
1. Pantene - novi favorit u njezi kose. Ostajem pri tome. Recenziju možete pročitati OVDJE! 
2. Schauma mask- intenzivna maska za kosu sa uljem Argana koju sam naprosto morala probati upravo zbog argana i njegovog djelovanja! Ako kosu farbate svaki mjesec kao ja, ovo će vam uvelike pomoći!

Face products:
1. Artdeco - kremasti korektor, odlične pigmentiranosti i gustoće, savršen za prikrivanje nepravilnosti na koži.
2. Balea - kompaktni puder u kamenu, odlično matira i fiksira podlogu!
3.Maybelline Affinitone - najnoviji tekući puder u mojoj kolekciji! Izuzetno sam zadovoljna zasada, a recenzija ide uskoro.




Cheek products:
1. Elf - kremasto rumenilo u tubici, dvostruke namjene - za usne i obraze! Meni je ovaj mjesec bio lagana podloga prije rumenila u kamenu jer mi je dao svjež i zdrav izgled.
2. Hissyfit - kremasto rumenilo / bronzer, također dvostruke namjene - za usne i obraze! Odlične teksture, lako se blenda i ne ostavlja " prljav " izgled na obrazima.



Products for eyes :
* Essence - sjenilo koje reflektira svjetlost. Sadrži sitne čestice, koje služe kao dobar highlighter ili posvjetljivač za unutrašnjost oka, ispod obrve i na jagodicama obraza.



Beauty tools:
* Beauty Blender - mala roza spužvica s ogromnom moći prekrivanja! Koristim ju nekad umjesto kistova za nanošenje podloge!

Koji su vaši favoriti mjeseca? xo

15 comments:

  1. Ja bi ovu Blender spuzvu, jesi to kupila orginal ili preko ebay-a??? super postic!!! kiss kiss

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Prekriva li taj Artdeco korektor podočnjake, kakav je na tom području i koliko dođe? :) Inače super post :*

    ReplyDelete
  4. Draga Marina - korektor prekriva odlično. Uskoro recenzija. Mada se uvlači u pore!

    ReplyDelete
  5. Koja je cijena ovog Artdeco korektora? Tragam za nekim dobrim trenutno, a ovaj mi se čini takav. :) Imala sam Affinitone i čak sam potrošila 2 tubice, ali je za moju masnu kožu preslab. Nije mi trajao dugo na licu pa sam prešla na Revlonov Colorstay. :D

    ReplyDelete
  6. Zgodne stvarčice :D Sad sam se opet sjetila Maybelline affinitone-a, kako davno sam ga koristila.. :)

    ReplyDelete
  7. Ne mogu baš odabrati favorite jer sam dosta proizvoda koristila i niti jedan me se nije nešto posebno dojmio. Otkako sam počela pisat blog namjeravam barem jedan ovakav post napisat, ali ne ide mi. Ili bi sve što imam stavila u njega ili ne bi ništa :) Čekam recenziju pudera, dvoumim se da li da naručim Mac-ov ili ovaj :) Slike su ti preodlične! :D
    <3

    ReplyDelete
  8. Draga Zmej- Artdeco korektor koštao je 50 kuna u Limoni parfumerijama! :)

    ReplyDelete
  9. Joj, znaš otkad hoću i sama da napravim jedan ovakav post ali nikako ne stignem da to sve poslikam prije nego bacim (ako je već prazno) ili čak da napišem nešto o tome. Uvijek se sjetim toga tek kada vidim kod nekoga post -.-

    ReplyDelete
  10. ja obozavam ovaj losion od fa. moj favorit od proslog ljeta. i od elfa kremasto rumenilo izgleda jako privlacno, mogla bi si ga naruciti. :)

    http://niki-veki.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Sve sam pregledala i odmah zapela na proizvodima za kosu, moram čekirati ovu masku!

    ReplyDelete
  12. ovaj kremsti bronzer izgleda odlično!!baš bi ga htijela probati! bdw imaš jednu nagaradicu/tag na mojem zadnjem post :*

    ReplyDelete
  13. Joj, meni su postovi ovog tipa najdraži :D
    U vezi Affinitona,jedan od naj
    pudera koje sam ja isprobala :))

    ReplyDelete
  14. Hola, soy Silvia, he conocido su blog a traves de Directory International Blog, me ha gustado mucho su blog así que me hago seguidora suya, y le invito a conocer mi blog y encantada si quiere hacerse seguidora. Besitos desde Sevilla (Andalucía-España), buen fin de semana.

    http://silvia-artesaniadelsur.blogspot.com

    spbavg1@gmail.com

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014