Pages

May 23, 2012

Mini Beauty Giveaway - CLOSED!!

May 23, 2012
Cureee!
Želim Vam svima zahvaliti što me pratite i što ste sa mnom!

Kao malu zahvalu za 350 lajkića na Facebook-u organizirala sam mali giveaway, nadam se da Vam se sviđa!



Pravila

*Morate me pratiti preko GFC na blogu - klik na Join this site!
*Morate me pratiti na Facebook-u! Klik klik ovdje!

*Napišite što biste željeli čitati na mome blogu bilo to recenzije, neki tagovi
ili makeup look-ovi!




***


Darivanje traje do 31.5.2012. do 23:59 sati!
Svi mogu sudjelovati!
Možete komentirati  VIŠE PUTA!

Napomena: Izabrati ću 2 pobjednice! Jedna će dobiti poklončić iznenađenja! 




68 comments:

  1. Super mi je sve na blogu,ima svega po malo... Evo mogla bi neka recenzija za nas koji imamo zeznutu kožu nogu i urasle dlake :D haha rijetko toga ima gdje napisanog pa eto... pratim i na fejsu i tu :)

    ReplyDelete
  2. gfc: maja
    fb: maja subasic
    Voljela bi da snimis tutorial s tvojim najdrazim make up-om ili opcenito da pocnes snimati sve sto bi podjelila s nama :))) mokic

    ReplyDelete
  3. GFC: gaby
    FB: Gab Juk
    Email: gabjuk@hotmail.com

    najgori drogerijski beauty produkti :-)

    ReplyDelete
  4. Pratim na GFC, na Facebooku te lajkala pred malo :)
    Hmm..što bi htjela čitati? Ovako, voljela bih da radiš videe, jako volim gledat videe (ponekad je nešto lakše shvatit tako), a da ostatak nekih look-ova budu fotke jer fotka govori 1000 natipkanih riječi :) zatim bi voljela vidjet još taggova, jer mi je onaj "u torbi" bio odličan!

    ReplyDelete
  5. puno slika s idejama za make-up,večernji look,dnevni look...puno savjeta jer uvijek dobro dođu...njega kože..itd....

    ReplyDelete
  6. Recimo, neki make up look za izlazak! :-)
    labelsoflove@yahoo.com

    ReplyDelete
  7. Svida mi se blog i ono sta mene najvise muci su osjetljive oci tj sminka ociju jer njima posvecujem najvise paznje. Jako sam osjetljiva na maskaru i sjenila i po njima najbolje znam dal je i nova tek kupljena sminka friska..
    BYE

    ReplyDelete
  8. Pratim te i na GFC-u i na FB-u :)
    Blog ti je super,ali bilo bi odlično kada bi snimala video recenzije ili tutoriale. :)

    ReplyDelete
  9. GFC : intoxicated.sheep@gmail.com
    FB : Mala Mishkica

    Blog ti je super!!
    Bilo bi super par lookova za vecer, za ljetne izlaske. Mozda best i worst od proizovoda koje kupujes :)

    ReplyDelete
  10. gfc: ivana n/angel_w
    face: ginger tea
    gingertea@net.hr

    rado bih jedan post o tome kako sakriti mrlje na licu. imam hormonske pjege i nema sanse sakriti ih - icim :(((

    ReplyDelete
  11. Što više recenzija, mislim da nam svima pomažu da odlučimo što kupiti a što ne :)

    gfc: Marina D.
    fejs: Marina B.
    isollea at gmail dot com

    ReplyDelete
  12. Mene zanimaju primeri,tj make up baze pa se nadam nekoj recenziji u skorije vrijeme :)

    GFC : Andrea
    FB : Andrea Čretni
    mail : monica.bell22@gmail.com

    ReplyDelete
  13. gfc: tishka
    fb: Tijana Tešija
    tishka@vip.hr

    Nego, eventualno bih voljela vidjet još tutorijala, toga nikad dosta :)

    ReplyDelete
  14. GFC: Anica Mirosavljević
    FB: Anica Mirosavljević
    amirosavljevic@gmail.com

    recenzija najboljih i najgorih maskara.

    ReplyDelete
  15. Općenito mi se na blogu sve sviđa jer ima svega pomalo,jedino bi mi bilo drago kada bi radila malo više tutoriala,jer mi se sviđa kako ih praviš i to što si detaljna. :)
    Evo npr. bilo bi super kada bi napravila neki tutorial za neki ljetni look,jer nam dolazi ljeto,ili nešto za šminku na plaži - šta izbjegavati,šta koristiti,da li je bolja BB krema ili matirajući puder... Još bi mi bilo drago kada bi objavila koje proizvode trebamo izbjegavati i one koji su te razočarali.
    Jako mi se sviđa način na koji u koracima objašnjavaš i dodaješ dosta slika kada praviš tutorijale tako da nema šanse da nešto ne ukapiram :)
    Evo,ja npr. volim isprobavati nove look-ove ali nažalost nisam krativna i sama ne mogu nešto izmislit,ali zato dobro rekreiram,tako da samo visim na beauty blogovima i tražim nove tutotoriale. =)

    P.S. Probala sam napravit cheesecake po tvom receptu i ispao je mljac! :**

    GFC: My preciosu blushes
    email: blaayla@gmail.com
    I pratim preko FB. =)

    ReplyDelete
  16. GFC: Blair Wannabe
    FB: Marija Pupić-Bakrač

    Ja bi jedan članak na temu "kako urediti obrve" jer obrve su ti (Y) ,ako je bio prije,a meni promakao neka mi netko ostavi link. Hvala.:D

    ReplyDelete
  17. Ja bi voljela više svečanih, odnosno večernih lookova, tipa onih za večernji izlazak, sa šljokicama i smokey eyes.
    Super bi bilo i da ima tutoriala za frizure. Redovito to i tražim po netu, uvijek mi je lijepo naići na neku simpatičnu i jednostavnu frizuru za napravit za svaku priliku.

    Facebook: Sara Jurišević
    GFC: Sara J
    email: blue.kitty1705@yahoo.it

    ReplyDelete
  18. GFC - Little.Miss.Sunshine
    FB - Andrea Babić

    andrea.djk@gmail.com

    Ja bih htjela TAG članke, a i videe :D

    ReplyDelete
  19. Eh da, i na faceu sam Maja Toncinic :) GFC Majazd21 kaos to se vidi iz prilozenog :)

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. gfc-Boba
    fb-Boba Modec...

    Volim jednostavne a opet efektne lookove..pa mozda nesto na tu temu...
    bobica1010@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Hej evo ako ti ponestane ideja mogla bi napisat neke ideje, prijedloge za što se npr. stari lakovi mogu iskoristit il stara šminka il stare kutijice od šminke, pakovanja i tak sl. tome. =)

    GFC: Niky Wins
    FB: Nikolina Wins
    E-MAIL: niky.wins@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Heeeej, super giweawayić, hvala ti :) zanima me ova maskara baš :)

    Volim čitati tvoje postove iako rijetko komentiram (općenito slabo komentiram ikome). Uvijek su mi super postovi sa nekim make up-om. Look of the day i te sheme...

    GFC:Violet Fairy
    FB: Tajana Čuljak
    mail: tajcy555@gmail.com

    ReplyDelete
  24. gfc: mojemakaze
    fb: Moje Makaze
    Ja bih htela više recenzija
    mojemakaze@yahoo.com

    ReplyDelete
  25. GFC: Valentina
    Fb: Valentina Petriševac

    Imaš odličneeeeee obrve,pa neki postić o obrvama.Moje su užasne,a ne znam odakle počet da ih sredim. xD

    ReplyDelete
  26. Uhuhuhuuuuu..voljela bih vidjeti kratki video -kako se našminkati u par koraka-za nas "mame" koje nekada nemamo baš mnogo vremena stajati pred ogledaalom od dječice. :_)

    ReplyDelete
  27. hej, pratim te već svuda, a što se tiče samog bloga, jako mi se sviđaju tvoji lookovi i tutoriali i jedva čekam neki novi ;)
    hvala za giveaway!
    melita.kresic@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Ja najviše volim recenzije jer toliko vjerujem blogerkama da je to nenormalno. Nkead mi se čini da više vjerujem onome što one napišu nego što ja sama doživim :P
    Tako da glasam za reenzije, pa sad ti izaberi čega tačno :)

    Na fb sam Ladybug4Sunflower, a ovdje Lejla :)

    ladybug4sunflower@gmail.com

    ReplyDelete
  29. GFC: Nikolina Vibović
    FB: Nikolina Vibović

    Super ti je blog i samo tako nastavi. Nema ništa posebno nadodati na to što su cure gore napisale.. :)

    ReplyDelete
  30. recenzije su super, ali i makeup lookovi jer uvijek dobro dođu nove ideje...a recenzije su mi puno puta pomogle kod kupnje!
    Ivančica Gojak

    ReplyDelete
  31. GFC: Slatka Jagodica
    Facebook: Mia Bašić

    Sviđa mi se ovaj blog i već te neko vrijeme pratim preko FB-a.

    Voljela bih kada bi bilo malo više tutorijala za make-up lookove i videa. :)

    ReplyDelete
  32. GFC: mimikatepupu
    FB: Mirta Paluh

    eto da nije ovog giveaway-a nebi te ni nasla ...ovak su ostale blogerice sherale link na fejsu i odsad te pratim ;)

    mirta.paluh@gmail.com

    ReplyDelete
  33. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  34. Nisam gore napisala imena pod kojima te pratim na fb i blogu
    Fb-Mihaela Kolic
    Blog-Mihaela
    :)

    ReplyDelete
  35. GFC velvet_eyes
    FB Sara Zemljić
    Najviše volim čitati recenzije proizvoda, ne samo dekorative već i preparativne kozmetike-tako da ako nešto želim kupit saznam da li se to i uistinu isplati...Osim recenzija volim pogledat i dobre tutorijale..Bilo da su oni u slikama ili na videu-svejedno...I za kraj puno puno slikica-to sigurno svi volimo:D Možda bi mogla napravit recenziju (usporednu) svih pudera,maskara,olovaka koje imaš-duže se piše ali su mi odlične takve recenzije... Pozz

    ReplyDelete
  36. S obzirom da sam ja totalni frik za lakovima za nokte, to je moj prijedlog...puno puno lakića!!! :)

    blog: Željana
    FB: Željana Gojo

    ReplyDelete
  37. evo i mene :-D
    imaš interesantan blog, neka tako i ostane... možda saaaaaamo malo više lakića ;-D
    gfc: nail crazy
    fb: nail crazy

    hvala :-D

    ReplyDelete
  38. voljela bi čitati o problematičnoj koži kremama i make-up-u koji najbolje koristiti
    kristina.spanic@ferong.hr
    fc- kristina španić
    bloger kristina.spanic

    ReplyDelete
  39. GFC : FashionFreak/Mihaela
    FB : Mihaela Rotim
    E-mail : mfashionfreak@hotmail.com

    Makeup starter kit :P

    ReplyDelete
  40. Odlična ideja i svaka čast na darivanju... hehehe
    Ja iskreno nemam nikakve želje za tvoj blog, jer ga i ovako obožavam čitat, i posteve koje smisliš su uvijek zanimljivi :)
    samo da tako i dalje nastaviš, bilo bi savršeno... naravno ideje će doć same po sebi :)


    veliku pusu ti šaljem <3

    ReplyDelete
  41. Veliki pozdraaav!!!:)
    GFC:Ivana Vulovic
    Facebook:Ивана Вуловић
    Email:ivana.26@live.com

    Volela bih videti recenzije o DIY sminki i tvoje makeup tutorijale(obavezno cu se prijaviti na tvoj youtube kanal!).

    :***

    ReplyDelete
  42. moze nesto kako se rjesiti uraslih dlačica na nogama?
    gfc:tina
    fb:tina peric
    gmail:pinkyroses77@gmail.com

    ReplyDelete
  43. GFC i fejs: Maja Tomšić

    Htjela bi da više pišeš recenzije o dekorativnoj kozmetici, makeup tutorijale i o lakovima :)

    Hvala na darivanju! :)

    ReplyDelete
  44. Što više recenzija o kozmetici te njezi problematične kože lica. Moje lice je jako osjetljivo, sklono aknama, crvenilu te bi mi dobro došla pomoć po tom pitanju. Počela sam koristiti Avene proizvode, pa bi voljela viditi neku recenziju njihovih proizvoda. Dobro bi bilo i znati za neke druge proizvode, kreme te kozmetiku pogodnu za osjetljivu kožu. Pratim te na FB(Mirela Jerkan) i Gfc(Mirela)

    ReplyDelete
  45. Možda da napraviš neki post o tom kako se našminkati ovisno o raspoloživom vremena. Što sve stavljaš na sebe kad imaš 5 min, 10 ili pola sata.

    GFC:Tierra
    Facebook: Sabina Mešić
    Mail: sabina_mesic@yahoo.com

    ReplyDelete
  46. Quick summer make-up tutorial. Onako nesto kao "fresh" i "bright" for everyday.

    Vec sam iznad napisala gdje te pratim.

    ReplyDelete
  47. GFC Gabrielle
    facebook Gabrijela Pekarik
    e-mail gabrielle24@gmail.com

    plavi meke up, meni uvijek zanimljiv ;)

    ReplyDelete
  48. GFC: AnyRainbow
    Facebook: Ana Vidojevic

    Sto vise look-ova jer imas predivne crte lica! :]]]

    ReplyDelete
  49. Gfc and fb: Pam Letsim

    Osim recenzija zanima me kako ti osobno doživljavaš svijet oko sebe, pa da kroz neke tematske postove predstaviš svoje viđenje ljepote, mode i svega što te inspirira, naravno, uz puno slikica. Jedna od tema bi mogla biti npr. putovanje po svijetu - make up i outfit inspiriran gradovima, mjestima, državama... A kako se blog zove Melody of Beauty, možeš i postove nazvat u tom stilu, npr. Melody of Paris :)

    Primjetila sam (ako se ne varam) i da imaš izražen svoj stil (prirodne i nježne boje) pa bi bilo zanimljivo vidjeti kako bi izgledala kolekcija dekorativne kozmetike koju bi ti kreirala (možeš ju sastavit od svojih najdražih proizvoda koje imaš), i kako bi se zvao tvoj brand/kolekcija.

    I tko zna, možda biš se upustila i u kreiranje svog parfema pa i svoj idealan miris podijeliš sa čitateljicama ;)

    ReplyDelete
  50. Gfc: Maniwala, Facebook: Maja R...

    Sviđaju mi se recenzije, i što recenziraš neke marke koje nisu toliko poznate kod nas (kao npr NYX, Wet n Wild, Kleancolor)

    Bilo bi možda zgodno da napraviš neki kratki post o kupovini kozmetike preko interneta, kolika je poštarina, na što treba paziti i slično.

    Najdraži su mi postovi monthly favorites jer tako saznam za neke super proizvode na koje inače možda ne bi ni obratila pažnju =)

    ReplyDelete
  51. pratim te redovito ali lijena sam sto se tice komentiranja a kad je darivanje moram se okusati :) imam same pohvale :)
    GFC: nena
    FB: Helena Sertić
    E-mail: nenica0204@gmail.com

    ReplyDelete
  52. GCF: Ksenya Design
    FACEBOOK: Ksenija Vekić

    Super mi je blog, a voljela bih čitati više recenzija, vidjeti još više lookova i praktične beauty savjete. ;) Keep up the good work ;)

    ReplyDelete
  53. GFC: Marina V.V.
    FB: Marina Vučemilović Vranjić

    Na blogu mi se sviđa što imaš jako kvalitetne slike, detaljne recenzije i super jednostavne, a opet predivne tutoriale! Željela bih čitati o proizvodima koji ti se ne sviđaju, video-tutorial bi bio super :D, make-up lookove inspirirane pjesmama, glumicama itd., DAY postove, drugstore dupers za neke skupe proizvode, lookove sa šminkom do određenog iznosta novaca (ako shvaćaš na što mislim:D ).

    Nadam se da će ti bar neka od mojih ideja pomoći :)

    ReplyDelete
  54. FB: Kristina Banović
    GFC: Kristina
    e-mail:kristina.banovic17@gmail.com

    Obožavam tvoj blog, čitam redovno sve iako ne komentiram uvijek. Na blogu bi voljela vidjeti neki video tutorijal :D
    čista petica :)) <3
    p.s.- mislim da sam već komentirala, ali nisam našla svoj komentar pa evo opet ću, možda se nije htjelo poslati zadnji puta, ako ga vidiš slučajno negdje javi! :)

    ReplyDelete
  55. Evo jos nesto..danas me zivcira moja koža više nego inace... Pa probaj neku rezenziju proizvoda za masnu kožu napraviti...ili što tebi pomaže ako je tvoja takva :P

    GFC Majazd21
    FB Maja Toncinic
    majazd21@net.hr

    ReplyDelete
  56. GFC: Vesna
    mail. kvesnaa@gmail.com
    facebook: Vesna Knježević

    blog ti je super koliko sam pregledala u nekoliko minuta, ali sigurno sutra procitam puno toga jer cim je ljepota u pitanju i sminkanje sve me zanima.. i ja sam za videe kao i mnogi ovdje, ako nista drugo da ti cujemo glas pa da te upoznamo bolje ;)

    ReplyDelete
  57. gfc: mojemakaze
    fb: Moje Makaze
    Volela bih čitati tj. videti makeup tutorijale
    mojemakaze@yahoo.com

    ReplyDelete
  58. GFC: Anica Mirosavljević
    FB: Anica Mirosavljević
    amirosavljević@gmail.com

    Voljela bih vidjeti jednu opširnu i detaljnu recenziju proizvoda koje svakodnevno koristiš za njegu lica (tonik ili mlijekoza čišćenje, gel, kreme i sl.)

    ReplyDelete
  59. Sviđa mi se tvoj blog, a voljela bih gledati video tutorijale u kojima objašnjavaš postupke šminkanja.. također volim postove u kojima se prikazuju nove kupljene stvari.. također sam pomalo opsjednuta tušem za oči :D pa uvijek volim pogledati tutorijale za njegovo nanošenje.
    LP :)

    ReplyDelete
  60. Makeup tutorial za mlade. 14,15,16 godina :P

    ReplyDelete
  61. pratim te na GFC i FB :-)

    Voljela bih usporedbe drogerijskih i parfumerijskih sjajila da vidim da li je skuplje ipak kvalitetnije tnx

    ReplyDelete
  62. gfc: MissLilly
    fb: Nusreta Salkić i MissLilly's Beauty world
    e mail: nusreta.salkic@gmail.com
    Što se tiče postova, slažem se sa ostalim curama da bi trebala početi snimati videe, ali ja lično bih na tvom blogu željela malo više postova sa mjesečnim favoritima ili proljetnim/ljetnjim ili slične postove u kojima pišeš o proizvodima koiji su te oduševili.
    I još bih voljela jedan postić o ljetnjem šopingu xD

    ReplyDelete
  63. Samo nastavi u svom stilu. <3

    ReplyDelete
  64. GFC:asia
    fb: Irma Smailagic
    Takodjer pratim te na twitter-u (bebydoll)
    e-mail: br0ken_4ngel@hotmail.com
    Voljela bih da svoj make up uredak snimis, ne jedan nego vise njih. Narocito onaj make up sa Urban Decay paletom (prelijepo je sve ispalo ) Lakse je tako nesto shvatiti, nego ovako preko slika. Sve ostalo je uredu, detaljna si dosta i sto je najvaznije susretljiva, uvijek pozitivna :))

    ReplyDelete
  65. Vecernji make up,maturski,novogodisnji i sl. Mnoge od nas imamo nedoumice kad su nekakve takve prigode... :)
    e-mail; jasenkalu@gmail.com

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014