Pages

April 26, 2012

E.L.F. vs Kleancolor Lipstick

April 26, 2012
Bok cure!

Nedavno su mi došli neki proizvodi koje sam naručila prije cca dva tjedna, a radi se o ELF i Kleancolor ružu za usne.
Prvi put sam probala proizvode za usne od dotičnih kompanija! Elf volim općenito, i njihovi proizvodi su mi zadovoljavajući naspram koliko koštaju, a Kleancolor sam probala prvi put!

Hi girls!
Recently, I received some products from Elf and Kleancolor, that I've ordered two weeks ago!
It is my first time using lip products from this two brands. I love Elf products that I own already, and the quality is pretty okay for the price they sell for!

Pa krenimo!

Pakiranje 
Pakiranje kod oba proizvoda je jedini dio koji me nije oduševio! Proizvodi nisu do kraja zaštićeni u kutijici, pa je prilikom otvaranja moguće oštetiti sam proizvod, i zaprljati poklopac! 
Packaging 
Main problem with these two product is packaging! Lip product itself it's not full protected and there is possibility that product can get damaged while using it.

 ( 1. Kleancolor - Tea Rose, 2. Elf - Nostalgic )

Pigmentiranost
Što se pigmentiranosti tiće, ja sam zadovoljna! Na slici (gore) vidimo da je Kleancolor ruž ima mrvicu bolju pigmentiranost od Elf-ovog ruža! Ali to je samo jedan potez, pa se za Elfov ruž moramo mrvicu više potruditi dok ga stavljamo na usne! Ali ništa bolje ni ne očekujem, jer je cijena zaista niska!
Pigmentation
As far as pigmentation, I'm satisfied. On the picture above, we can see that the first lipstick from Kleancolor in Tea Rose,  is slightly more pigmented than Elf one. It's only one swipe so, I think that for the better results you have to work with Elf lipstick more. For the low price, I'm really satisfied.

  ( 1. Kleancolor - Tea Rose, 2. Elf - Nostalgic )


Cijena
Cijena ovih ruževa je izuzetno niska! Kleancolor, koji nije toliko popularan kod nas, dođe oko 9 kuna ( 1.49$) dok Elf-ovi Essential ruževi dođu oko 12 kuna ( 1.99$). Usporedno s našim ruževima iz drogerija ( Essence ili Catrice ) koji dođu oko 20-30 kuna, Elfovi i Kleancolor ruževi su manje pigmentirani, no upola su jeftiniji! Catrice je neusporedivno bolji od svih navedenih! 
Price
Price of this two lipsticks is really low! Kleancolor, which is not as popular in our country, is around 9 Croatian Kuna ( 1.49$ or  1.20 €) while Elf Essential lispticks are arounf 12 Croatian Kuna ( 1.99$ or 1.59 €). Comparing this brands to ones from our drugstores  ( Essence or Catrice ) that are around 20 or 30 Croatian Kuna ( around 4-5 € ), Elf and Kleancolor lipsticks are less pigmented, but half a price. Catrice is better quality product than from all above!

Postojanost i svojstvo
Postojanost Kleancolor ruža je bolja nego Elfov. Oba su hidratizirajućeg svojstva, i nakon korištenja se osjeti se da su usne mekše. Miris ruževa je pomalo plastičan, no dovoljno staložen da se ni ne osjeti prilikom nošenja! Okus je neutralan. Jedina zamjerka kod Elfovog ruža je da se ucrtava u brazdice od usana, pa je bolje prilikom nošenja Elfovog ruža, nanjeti olovku za usta u istoj boji, koji će popuniti brazdice. 
Characteristic
Characteristic are satisfying. Kleancolor stays on better than Elf one. Both have hydrate formula and after using, lips feel smoother than usual.Smell is plasticy but subtle enough that it doesn't feel anymore after applying. taste of lipstick is neutral. One thing I don't like about Elf lipstick is that is getting into crevices of your lips. So I think is better to apply lip pencil before lipstick!


Što se tiće dostupnosti ovih proizvoda, nisu dostupni u Hrvatskoj ali su dostupni online!
These products are not available in my country, but they're available online. 
Gdje kupiti / where to buyeBay, Beauty Joint, Eyeslipsface.co.uk
Proizvodi dolaze u više nijansi, pa je moguć veći izbor prilikom kupnje! 
Products comes in many different colors, so selection while purchasing is bigger!

Ocjena / Evaluation : 4 / 5


 

13 comments:

  1. kleancolor mi se više sviđa! boja je prekrasna :)

    ReplyDelete
  2. Tea Rose looks so beautiful on you! Love that colour!
    xx



    The Urban Umbrella
    xoxo


    http://www.theurbanumbrella.com/

    ReplyDelete
  3. Što se boje tiče, oba su mi predivna :)

    ReplyDelete
  4. oba ruza super izgledaju, jako ti lijepo stoje na usnama :)
    p.s super postic :)
    http://makeupmaja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Love these soft colors :)
    Have a good weekend!
    Xoxo

    ReplyDelete
  6. Sviđa mi se ovaj rozi ruž, baš je lijepa boja!

    Baš sam prvi put naručila par stvari od elf-a prije par dana kada je bio free shipping.. sad me zanima jesam dobro izabrala :) Nadam se da će brzo stići!

    ReplyDelete
  7. Nijanse mi se čine jako lijepe :) obožavam ružičaste nijanse :D
    <3

    ReplyDelete
  8. Preko koje stranice si ti naručivala i koliko si platila poštarinu? Gledam ove Kleancolor ruževe na beautyjoint-u, ali ne mogu skužiti kolika je poštarina... :/

    ReplyDelete
  9. Preko koje stranice si ti naručivala i koliko si platila poštarinu? Gledam ove Kleancolor ruževe na beautyjoint-u, ali ne mogu skužiti kolika je poštarina... :/ P.S. Ovaj Tea Rose je stvarno savršen. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovako, oni su prije imali jako nisku poštarinu, ali su je odjednom dignuli. Uglavnom koliko naručiš toliko ti poštarine uračunaju. Ja sam za 15 dolara platila oko 7 dolara.

      Delete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014