Pages

April 13, 2012

Easy Pin-Up Look !

April 13, 2012
Bok cure!
Danas ću jedan brzinski makeup post! Naime, obožavam kada je pregib kapka izražen tamnijom bojom, pa mi je najlakše prikazati pin-up look. 
Ponavljam ovo je moja interpretacija pin-up looka! Prilagođen za svaki dan!
Hi girls!
Today I'll quickly show you easy makeup look. I love when crease is more defined with darker color, so I've think of easy way to do pin-up look.
This is how I do it for every day look!



1. Najprije sam nanjela bazu boje kože da lijepo izjednači boju kapka s ostatkom lica. Koristila sam NYX bazu u Skin Tone nijansi.
1. First of, I applied base similar to skin color to even out the eye lid color with the rest of the face. I've used NYX base in Skin Tone.
2. Nakon toga nanosimo kremasto sjenilo ili kremastu olovku za oči. Razlog tome je da se sjenilo bolje "zaljepi" za kapak i k tome da bolje izrazi pravu boju, iako ćemo koristiti večinom bijele i neutralne boje. Koristila sam NYX Jumbo Pencil - Milk.
2. After that I've applied creamy shadow or creamy eyeliner. Reason for that is for shadows to stick better to our lid and shows true color, even though is white and neutral shadows. I've used NYX Jumbo Pencil in Milk.
3. Koristila sam paletu od 88 sjenila. I to u trećem redu drugo sjenilo koje je bijelo i shimmerasto. Njega sam stavila ispod obrva i u unutrašnji kutak kapka. Po samom kapku nanjela sam mješavinu špampanjastog, bijelog i sjenila boje kože tako da dobije neutralnu shimmerastu boju.
3. I've used 88 color palette. In third row, second color is white and shimmery eyeshadow that I've used under my brows and in my inner corner. On top of my eye lid, I've mixed 3 eyeshadow - champagne, white and neutral one so I've got nice neutral, shimmery skin tone color. 
4. Najvažniji dio je pregib kapka. Našla sam sjenilo koje je nekoliko nijansi tamnije od moje boje kože. Nanosila sam kosim kistom i blendala dok sve nije bilo lijepo vidljivo. Slobodno uzmite vremena i dulje se igrajte s time dok ne dobijete željeni izgled,a i boju!
4. Most important is crease color. I've found shadow that is few shades darker than my skin tone. I've used angled brush and blended out until it was nice and visible. Take your time and play with the colors until you get shadows that you've wanted. 


5. Dok ste blendali sjenilo na pregibu, možda su neke boje izbljedjele. Slobodno ih ponovno nanesite. Sljedeći na redu je tuš za oči. Ja sam koristila Essencov tuš u olovci i nanjela ga po svom izboru. Možete ga nanositi deblje, tanje, možete ga produljiti više ili manje. Sve ovisi o vama. 
5. While you were blending the colors, some of the shadows may have fade out. You can re-apply them. Next is liquid eyeliner. I've used Essence eyeliner in pen form. I've made it smaller and not so winged out. It's up to you how you'd apply yours.
6. Zadnje što sam napravila, nanjela sam maskaru i popravila sjenila. Nanjela sam više sjenila u krem boji u unutrašnjost kapka i po samome kapku. Podebljala sam i boju na pregibu te donji dio trepavica. 
6. Lastly I've applied mascara and re-apply shadows. I've used cream colored shadow in inner corner and on top of my lid. I've applied some color on my lower lash line.



Na licu sam koristila / On my face I've used : 1. Maybelline Dream Creamy Foundation 
                                 2. NYX Concealer Jar in 02 Fair
                                 3. Catrice Powder 
                                 4. Sigma F80
                                 5. Large Powder Brush
Ostali proizvodi / Other products : 88 palette, Catrice lipstick in 060 Oh Juicy!, Elf blush in Candid Coral, Catrice brow powder.


Ovako izgleda finalni look nakon 4 sata nošenja i uz flash jer je vrijeme odvratno oblačno!
This is how it looks after 4 hours of wearing this look and with flash because of the cloudy weather!
 
 
XOXO

21 comments:

  1. lijepo sexy a decento, kako bi se rekla lajkam:)

    ReplyDelete
  2. Looks beautiful! Great tutorial!
    xx


    The Urban Umbrella
    xoxo


    http://www.theurbanumbrella.com/

    ReplyDelete
  3. Ovo je definitivno najljepši pin-up look koji sam ikad vidjela! I tako ti divno stoji <3

    ReplyDelete
  4. predobro! mogla bih si ovo napraviti :)

    ReplyDelete
  5. Tako jednostavno, a opet predivno :)

    ReplyDelete
  6. Divno! Jos da imam sve te neutralne nijanse.. :D

    ReplyDelete
  7. Moj svakodnevni look, jos crveni karmin, prosto obozavam :), i divno si uradila :)

    ReplyDelete
  8. jako lijepo! baš si ga dobro prilagodila, tuš nije too much, meni se jako sviđa :)

    ReplyDelete
  9. Jednostavno i efekto, lijepo :)

    ReplyDelete
  10. Sviđa mi se ovo, još da znam tako lijepo staviti tuš bilo bi super:) Lijepe obrve imas:)

    ReplyDelete
  11. Mrak! Super ti stoji i ti si preslatka <3

    ReplyDelete
  12. savršeno ti stoji cijeli look, i catrice ruž mi jako lijepo izgleda. ja sam ga išla probati, ali na meni izgleda skroz drugačije, šteta.
    uglavnom, preslatka si :)

    ReplyDelete
  13. super jednostavno i predivno! :)

    Niki

    http://niki-veki.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ovu paletu koristim svaki dan na sličan način kao i ti, možda malo tamnije :)
    Jako mi se sviđaju tvoje oči!! *__*
    Puse! :*

    ReplyDelete
  15. Neevjerojatno kako nešto ovako jednostavno može biti ovoliko efektno! Odličan mejkap! Btw. imamo iste kistove :D

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014