Pages

March 24, 2012

Skincare Products

March 24, 2012
Bok cure!
Današnji post će biti o koži lica i kako ju pravilno njegovati! Ja vam prva neću preporučiti da morate kupovati skupe proizvode ako hoćete lijepu,besprijekornu kožu, jer i sama mislim da cijena i ime ne garantiraju kvalitetu. Krenula sam prošle godine u isporbavanje proizvoda za njegu lica od jeftinijih brendova. No, o tome uskoro.
Hi girls!
Today we are going to talk about skincare routine. I don't think myself that expensive brands will guarantee your skin to be instantly perfect, or I have money to buy the constantly. Last year I went to my local drugstore and start experiment with cheap products first. I will soon talk about that.

Prvo bih htjela nešto više reći o koži. Postoje 4 tipa : suha, masna, mješovita. i normalna. Moja je mješovita, što znači T-zona mi je masnija, dok su obrazi suhi. Kao i ostatak tijela, leđa su mi masnija, dok su mi noge suhe. Suha je, kao što i sama riječ govori suha, hrapava i bez sjaja. Masna je sklona čestoj pojavi prištića, akni i crvenila. Normalna je rijetka pojava, a radi se o elastičnoj, čistoj i zdravo sjajnoj koži.
Naravno, svaki nutricionist i dermatolog će vam reći da je prehrana broj jedan što se kože tiće. Dobro je piti vodu, ali još bolje ju je unositi putem hrane. Vodom bogatije namirnice su krastavci, ananas, lubenica, špinat, općenito svježe voće i povrće koje nije pritom prerađeno. 
Osim prehrane, veoma je bitno i održavanje kože - skidanje šminke prije spavanje je obavezno jer time dozvoljavamo koži da diše, pore se začepe, a rezultat toga je pojava prištića i crvenila. Tijekom dana, na licu se skupljaju čestice prašine, šminke ali i masnoće, stoga je potrebno lice temeljito očistiti dva puta na dan. Ako su vam preparati za skidanje šminke skupi, koristite maslinovo ulje, koje će vam temeljito očistiti lice ali i nahraniti ga. 
There are 4 types of skin : dry, oily, normal and combination skin. Personally, I have combination skin, which means, oily T-zone and dry cheeks. Rest of the body is similar, back is more oily, while legs are dry. If you have those "symptoms" you have combination skin. Every nutritionist and dermatologist will tell you that most important thing is what you eat. Drinking water is good, but they said is better if you eat water! Why? Because eating fruits and vegetables that contain water ( pineapple, watermelon, spinach, carrot ) goes right into your cells and stays there, rather when you drink water that you digest fast.
Except good food, it's very important that you take your makeup off before you go to sleep. When you leave your makeup on along with dirt and oils, it would clog your pores and eventually it would cause pimples, blackheads and redness. You should cleans your skin twice a day. If you want natural cleanser you can use olive oil.     

Moja je rutina uvijek ista, gotovo dosadna. Ujutro lice obavezno operem prvo dva puta s ultra hladnom vodom, pa dva puta s toplom vodom da ju malo "šokiram" i probudim. A tako sam primjetila da osim što potiće cirkulaciju, nastaje manje prištića, barem u mom slučaju. Za pranje lica koristim vlastiti  domaći sapun, kojeg napravim sama. On mi pomaže da otklonim svu masnoću što se stvorila tijekom noći. Prije sam koristila Clean & Clear proizvod za pranje lica, ali njega sam potrošila. Bio je odličan. 
My skincare routine is always the same, boring I would say. In the morning I wash my face two times with cold water, and two times with warm water, just to "shock" and wake up my skin. I realized that this helps me provide circulation and avoid pimples and blackheads. I use my own homemade soap. Soap helps me get rid of oils and dirt. I used to use Clean & Clear product cream wash but I ran out of it. It was good.


Jednom - dvaput na tjedan koristim Alverde Aqua piling s perlicama na bazi bisera. Ovo je već moja druga tubica i moram priznati da je blag i hidratizirajuć proizvod. 
Once or twice a week, I use Alverde Aqua pilling with blue pearls.  This is my second tube and I must say that this is the most gentle pilling I've ever used. It can be used everyday if you ask me.
Poslije dobro opranog lica, koristim Alverdeov tonik za lice s morskim algama za normalnu do mješovitu kožu. Nanesem ga na lice, vrat i dekolte s blazinicom i dobro utapkam dok se ne osuši. Odmah se koža osjeća svilenkasta na dodir. 
Nakon toga, na kožu umasiram debel sloj Nivea kreme i pustim da se upije. Pritom, kružnim pokretima masiram kožu jer time potićem cirkulaciju. Nekada koristim i Balea roll on za područje oko očiju na bazi vode, koji mi pomaže da sakrijem tamne podočnjake. Držim ga u hladnjaku da me dočeka hladna metalna kuglica ujutro.
After washing my face, I use Alverde tonic based on seaweeds, for normal to combination skin. I use it for my face, neck and cleavage with cotton pad and let it dry. Skin feels so smooth and silky.
For hydrating my skin, I use thick layer of Nivea cream and let it sit for a while. Then with circular motion I massage the cream into my face for better circulation. Sometimes I use Balea roll-on for eyes, or under-eye circles. It is water based product. I leave it in refrigerated and in the morning metal ball that rolls is cold enough for my dark circles.
Jedan proizvod koji me malo razočarao je Baleina krema za pranje lica. Jako je čudnog sastava. Doslovno je krema s vitaminskim perlama s hamamelisom koja ima zadatak očistiti šminku i nečistoću sa lica. Kako je jako kremasta i masna, meni nije toliko pomoglo za odstranjivanje šminke, a vitaminske perle su se lijepo topile po lice i oslobađale vitamin E. Poslije korištenja, koža je masna i moram ju s pilingom očistiti. Ponekad samo grublju stranu ručnika koristim da maknem taj kremasti sloj sa kože. Sve u svemu, čudnovat proizvod koji neću kupiti ponovno.
One product that disappointed me a bit is Balea cream wash with vitamin E pearls. Consistency is literally some kind of face cream and it meant to cleans your skin from any makeup or oils. It doesn't really cleanse makeup in my case, and it leaves greasy finish. I often wash it off with peeling gel or rub it off with my towel.


Neki od ovih proizvoda, kao što su Alverdeov tonik i Baleina krema za pranje lica izazvali su pojavljivanje prištića nakon prve uporabe. Meni to ne smeta, jer znam da taj proizvod "izvlači" skrivene prištiće na početku i učestalim korištenjem se više neće pojavljivati. I tako i je, barem u mojem slučaju. Nikada nisam naišla na proizvod koji izaziva prištiće tijekom korištenja tog proizvoda dulje vremena.
Isto tako, svaki drugi vikend, šećerom dobro očistim kožu, jer su mi kupovni pilinzi preblagi da uklone svu nečistoću i mrtve stanice. Za mene djeluje odlično, a i prihvatljivije je jer ga imam uvijek u kući i ne moram trošiti na skuplje proizvode, koji ne naprave svoj posao do kraja.
Some of this products ( Alverde tonic, Balea cream wash ) breaks me out, but only in the beginning of usage. It doesn't bothers me that much because I  know that this product works well and trying to bring out all the hidden pimples. After that, I never break out using the same product. 
I almost forgot, every other weekend I use sugar for deep cleansing my face. It removes all of the dirt and dead cells. It works well for me so I think it's the best, natural and cheapest peeling you can find.

To je sve za sada! Uskoro ću napraviti post o prirodnim maskama, sapunima i pilinzima za lice. Do tada, čitamo se!
That's all for now folks! Upcoming post will be about natural soaps, peelings and homemade masks for your face. Till then, bye!

13 comments:

  1. Uvijek se osjećam loše kad čitam ovakve postove jer samo na brzinu skinem šminku i po potrebi napravim piling i namažem lice s kremom. Jedno vrijeme sam kupovala gelove za lice, ali mi se to nikad nije dalo stavljati :D Svaka čast vama curama koje se stvarno brinete za svoju kožu :)

    ReplyDelete
  2. Ja sam stvarno nekad prelijena da skinem šminku, ali se natjeram. Uvijek mi je najgore skidati maskaru. Pa nju prvo očistim vlažnom maramicom. Za ovo sve dođe mi 5 minuta. Katkad bude baš zabavno! :D

    ReplyDelete
  3. Meni je super plava Balea young linija, zbilja savršeno očisti lice. :D Isto tako mi je super Alverde gel za umivanje lica s algama. :)

    ReplyDelete
  4. Alverde gel još nisam iskušala, zasada samo tonik :)

    ReplyDelete
  5. trenutno koristim sapun takoder i samo namazem lice kremom. trenutno sam u potrazi za gelom, mislim da cu kupiti balein roza pakiranje. zadnjih sest mjeseci sam se jako brinula o svojoj kozi, u posljednje vrijeme sam jako lijena :/

    part of me♥mfashionfreak

    ReplyDelete
  6. inace koristim taj peeling i bas je super :)

    ReplyDelete
  7. Super je post, vidi se da baš vodiš računa :)
    Ja koristim sapun od kozijeg mleka i dnevnu kremu baleinu iz young kolekcije, sa vremena na vreme uradim piling i stavim planet spa blatnu masku (iz avona) i to bi bilo to :)

    ReplyDelete
  8. @Psycho Cat - obožavam bilo šta što ima kozje mlijeko u sebi. Trenutno imam kremu za ruke i moram priznati malo savršenstvo u tubici! :D
    Imam i ja avon masku ali toliko dugo stoji u ormariću da ne znam jel više vrijedi haha :P

    ReplyDelete
  9. Ja imam mješovitu orema masnoj koži..ljeti mi je užasna..lice mi se uvijek sjaji! Stalno mučim muku s tim :/

    ReplyDelete
  10. @Allegra Beba - probaj u ljekarnoj naći preparat kao tonik koji će ti matirati kožu. Dakle, pamućnom blazinicom utapkaš po koži i upije ti se i tokom noći izlučuje manju količinu masti. Tokom dana će ti biti dovoljna matirajuća krema, isto se posavjetuj s ljekarnikom ili dermatologom!

    ReplyDelete
  11. Jako koristan post. I ja sam sama nedavno otkrila Alverde proizvode i jako sam zadovoljna s njima. Lovely blog btw :)

    ReplyDelete
  12. za čišćenje lica koristim neutrogenu već dosta dugo i stvarno sam zadovoljna jedino je cijena malo paprenija...trebala bi češće da radim pilinge ali totalno sam lijena po tom pitanju. Definitivno ću probati sa šećerom samo me zanima da li dodaješ još nešto ili samo šećer vulgaris?

    ReplyDelete
  13. Slična nam je rutina, i ja se isto ujutro umivam s toplom pa hladnom vodom a ponekad to radim i s čitavim tijelom tijekom tuširanja jer je navodno super u borbi protiv celulita što mi i ima smisla jer potiče cirkulaciju. Ja najčešće koristi proizvode namijenjene dječjoj koži jer imam atopijski dermatitis pa mi popriličan broj proizvoda "za odrasle" izaziva iritacije. Jedva čekam slijedeći post o prirodnim proizvodima. ;)

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014