Pages

March 10, 2012

FOTD - OMG! I want that! & review

March 10, 2012
Bok cure!
Prošli tjedan sam obavila malo "bogatiji" shopping što se kozmetike tiče! Uz to sam kupila i prvu Catrice paletu sa 4 sjenila. Paleta dolazi sa 4 prekrasna neutralna sjenila, a ima i zanimljiv naziv 030 OMG I Want That!
S ovom paletom mogu se raditi od dnevnih do večernjih lookova! Najzanimljivije je to, što samo jedno od sjenila može biti "all over the lid" sjenilo i to je sve što je potrebno za dnevni ili večernji look.

Hey girls!
Last week I did some massive shopping that involves more makeup than anything else. I bought my first Catrice quad. This quad comes with 4 beautiful neutral eyeshadow, and it has really interesting name 030 OMG I Want That!
This palette is great because you can use it in both day to night!  I think it's interesting because one color can be used by itself all over the lid and make a really nice eye makeup!


Što se same pigmentacije tiče, solidno sam zadovoljna. Ovo je mix shimmer/glitter/satin kompozicije i nekako nisam bila pretjerano zadovoljna dok sam nanosila sjenila. 

* Prvo sjenilo je bakrene (zahrđale) boje i puno je glittera sa zlatnim odsjajem i izgleda voskasto, kao da je kremast, ali prilikom swatchanja teže se razmazuje. Predivna je boja i s ljepljivom bazom prijanja odlično.

* Drugo sjenilo i moje najdraže je crno s raznobojnim komdićima glittera. Pigmentacija je mogla biti i bolja, ali i bez baze je postojan. Dobro se blenda, a glitter koji se unutra "skriva" daje bonus za večernji look.

* Treće sjenilo je naizgled kremasto, a zapravo je voskasto i svilenkasto, sive boje s dodatnim "skrivenim" komadićima glittera ( razaznaje se srebrno s možda malo zlatnog). Dobro se blenda, ali pigmentacija je slabija.

* Posljednje sjenilo je po meni bespotrebno jer se na dodir "mrvi" i ostavlja ogromne komadiće sjenila krem boje, sa zlatnim shimmerastim prahom. Može se nanositi u unutrašnji dio kapka i ispod obrva, ali zaista nije potreban u ovoj paleti. Mogli su napraviti neko bolje sjenilo, u svrhu posvjetljivača.

I think that this quad is not pigmented enough but for it's price it is solid. It's fine mix of shimmer/glitter and satin eyeshadow in one. I was not pleased while swatching them or applying them on to my lids.
*First eyeshadow is coppery, rusty color, full of gold glittery undertones. While swatchin, it felt a bit waxy, like it would be creamy, but harder to blend. After all, beautiful color, and it can be build up with nice sticky base.
*Second eyeshadow is my favorite. It's black with multicolor glitter in it. Pigmentation is not the best, but it works fine. It's easy to blend and I love the glitter in it that makes good transformation to the night time.
* Third eyeshadow is waxy and satin finish, in beautiful gray, I would compare it to the "mirror" color. It has silver and maybe gold undertones, it's hard to tell. It blends easy. 
* Last eyeshadow is useless. I don't see how can I work with this eyeshadow, because while swatching, it leaves chunks of crumbled cream eyeshadow with gold glitter. I would use it in the inner corner or underneath the brow bone. Over all they could have make better highlight color for this palette because it has none.

Swatchano bez baze na danjem svijetlu / without primer on daily light

Sve u svemu, za malu cijenu ( mislim da je paleta došla 37,90 kn u Kozmu ) dobije se 1.5g x2 i 2.5g x2 solidnih sjenila, potpuno iskoristiva za svakodnevni dnevni i večernji izgled. Pigmentacija nije potpuno po mojem ukusu, mislim da bi mogli poraditi na tome, kao što su njihovi ruževi pigmentirani više nego neki high end ruževi.
Ocjena: 3.5 / 5

For low price ( around 5-6 € ) you get decent amount ( 1.5grams x2 + 2.5grams x2) of solid eyeshadow quad, great for everyday daily bases and can be built up for night times. Pigmentation is not that high, but for drugstore product is great. 
Evaluation: 3.5 / 5

XOXO

20 comments:

  1. Nemam još ni jednu Catrice paletu i već neko vrijeme planiram do Kozma. Bila sam u srijedu kupovat kremu i baš sam gledala koje bi mogla kupiti :) Mislim da ću se odlučiti za ovu, sviđa mi se ova bakrena boja :D
    I look mi se jako sviđa! :DD

    ReplyDelete
  2. I meni je ovo prva paleta. Nisam baš imala izbora jer su bile dvije zadnje paletice, pa sam jednu za giveaway a drugu sebi. poprilično sam zadovoljna, ali ovo kremasto sjenilo je tako bespotrebno! :(
    Hvala ti! :*

    ReplyDelete
  3. Slatka paletica..sviđa mi se FOTD :) Čime uređuješ obrve?

    ReplyDelete
  4. Izgleda super, mislila sam ju kupiti, ali ne znam sad :S Rado bi ju imala, ali nisam sigurna da bih ju kupila.

    Koju kameru koristis, btw?
    Jel mi mozes odgovorit na blogu ili twitter : mfashionfreak, da znam da si mi odgovorila xD

    new post-mineral hygienics♥mfashionfreak

    ReplyDelete
  5. Joj super je paletica! A ti si baš slatka ;) btw. označena si u tagu na našem blogu ;)

    ReplyDelete
  6. really like the colours and the make up :)

    ReplyDelete
  7. Catrice je po meni jedna jako solidna marka. I mislim da za nju vrijedi koliko para toliko muzike.
    Sjenila izgledaju lijepo i lijepo ti izgledaju na licu, tj. uz boju očiju.
    A i ako nisi prezadovoljna sigurno će jednog dana opet poslužiti. :*

    ReplyDelete
  8. dobro si ga iskombinirala. imam i ja tu paleticu, nisu loše pigmentirane ove 2 metalik i crna boja, ali ova svijetla je fkt užas, ne kužim što su mislili s tim, al ajd. super mi je Catrice pakiranje, volim tu prozračnu tvrdu plastiku oko proizvoda.

    ReplyDelete
  9. Odlična paleta, pogotovo mi se sviđa zlatno sjenilo :)

    Prekrasna si , i oči su ti preljepe :)

    pusa


    Mateaˇˇ

    ReplyDelete
  10. Hvala vam cure na divnim komentarima :)

    ReplyDelete
  11. sviđaju mi se jako nijanse :)

    XO,
    Lucija
    WLL

    ReplyDelete
  12. Oh this looks really nice. .it reminds me of a NYC palette I have, and love.. x

    ReplyDelete
  13. love this make up and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Prekrasna paleta, baš lijepo izgledaš na slici. Koji ten ;)

    ReplyDelete
  15. imam to sjenilo i nekako nisam baš zadovoljna s njima :( a tako lijepo izgledaju, kad ih stavim na oči sve mi se osipa :(

    http://worldisrunway.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Predivna je ova bakrena, imam neko slično njihovo sjenilo i baš sam zadovoljna.

    ReplyDelete
  17. imam i aj par catrice sjenila i baš sam zadovoljna.. i ove ću probati da nađem sutra.

    ReplyDelete
  18. Divne nijanse! Nemam ama bas nijednu senku od Catrice-a, moram isprobati:))

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014