Pages

March 3, 2012

February Favorites!

March 3, 2012
Drage moj! 
I veljači je došao kraj, pa tako i onoj hladnoj zimi!
Sada je na redu topliji ožujak, ali i blog post o favoritima iz veljače!



Pa krenimo redom!

1. Urban Decay Naked Palette - Ovu paletu sam dobila za svoj 21.rođendan od sestre još u studenome i od tada sam očarana s njom. Predivna kombinacija mat i shimmer sjenila, neutralnih tonova odlična je za svakodnevni look! 

2. NYX 620 Paris ruž za usne - Predivna kombinacija roza i ljubičaste boje koja će uz neutralne oči, privući dodatnu pažnju. Hidratantna njega i blagi miris. Obožavam ovu nijansu.

3. Essence 73 Replay lak za nokte - Predivna mint nijansa prikladna uz nadolazeće proljeće. Zadnje tjedne veljače konstantno lakiram svoje nokte u ovu nijansu! Cijena je povoljna, a kvaliteta iznimna. Dovoljno je samo jednom premazati nokat da boja bude postojana.

4. Essence 01 Black Fever olovka za oči - Iznenadila sam se koliko je zapravo dobra ova olovka. Inače, od svake olovke za oči ( bilo kojed brenda), oči su me znale peći dok ju nisam skinula. Odlučila sam riskirati s ovom i isplatilo se. Dugo drži, a oči me više ne peku.

5. NYX 01 Rose Petal rumenilo - U zadnje vrijeme koristim kremasto rumenilo jer mi dulje izdrži tijekom dana. Boja je prirodna i nije pretjerano roza. Lako se razmazuje i ima neutralan miris.

6. Sigma F80 Flat top Kabuki kist - Po meni, najbolji kist za nanošenje tekuće podloge. Pokriva sve i ne ostavlja tragove kako neke bockalice ( stipple brush) znaju! Odlične je kvalitete, pri pranju ne ispadaju dlake i lako ga je održavati. 

7. Essence Translucent puder - Često ga koristim umjesto pudera u prahu jer mislim da masnoće upija bolje i isto tako traje dulje. Daje mat izgled i zato mi je među dražim proizvodima.

8. ELF Blending Brush - Sve pohvale jeftinom ELF kistu za blendanje jer svoj posao čini kako treba. Dovoljno je malen i kompaktan za lijepo nanošenje sjenila na kapak, pogotovo u očne brazde. Koristim ga svaki dan!

9. ELF Primer (skin tone) - Ovaj primer u boji kože me je očarao još od Božića. Mislila sam da nije nešto posebno dobar jer su mi kapci masni i tokom dana, javljaju mi se nakupine sjenila na pregibu. Lijepo se razmazuje i traje više od 8 sati! 

10. Ecotools kist - Ovaj kist koristim isključivo za podebljanje obrva i to već zadnjih godinu dana. Savršen je za izvođenje tankih i preciznih linija. Zaslužio je čistu peticu.


Koji su vaši favoriti veljače?
xo

24 comments:

  1. Zaljubila sam se u Naked paletu ali nikako da je kupim :( svaki puta kad krenem štedit naiđem na Dm ili Kozmo i sve ispočetka. Mislim da je već vrijeme da si nabavim tu paleticu! :DD
    Nisam baš razmišljala o favoritima ali neki bi bili Bourjois glamour max definition naskara, jako sam zadovoljna njom :) dalje se ne bi mogla sjetiti, koristila sam puno stvari ali jedino me ova maskara oduševila! :))

    ReplyDelete
  2. Essence 73 Replay lak mi je bio favorit cijelo prošlo ljeto :)
    A Sigma F80 je moja tiha patnja i mislim da budem zbog njega morala otvoriti PayPal :D

    ReplyDelete
  3. Super su ti favoriti, posebno F80, Ecotools kosi kist i NYX Paris.. Stalno se uvjeravam da mi Naked ne treba, a stalno me mami!

    ReplyDelete
  4. @WildChild - mislim da će se isplatiti ako otvoriš PayPal :)

    ReplyDelete
  5. @Kristina - Bourjois maskaru želim isprobati već dosta vremena, nikako da ju kupim :D

    ReplyDelete
  6. @itsybitsyeee@gmail.com - i ja sam se toliko premišljala dal da ju naručim prvenstveno zbog cijene, ali na kraju sam odlučila da ju moram imati. Naked 2 ne bih u svojoj kolekciji, nije mi posebna!

    ReplyDelete
  7. ovaj kist bi mi trebao! morat ću ga nabavit :)

    seed-of-joy.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Uuu koliko lepih stvari :))
    Ali mintić mi je <3

    ReplyDelete
  9. hvala što si posjetila moj blog, pratim i ja tebe od sada ;)

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. uzmi maskaru! :) podhitno :) pogotovo ako voliš volumen u trepavicama (na meni stvarno izgelda kao da su umjetne) i nije mokra maskara :)
    mjerkam nyx ruževe već duže vremena ali nikako se odlučiti za boje jer ih je mali milijun

    ReplyDelete
  11. ovaj lak je super.Mnogo mi se dopada.

    ReplyDelete
  12. naked paleta mi je na listi zelja...

    ReplyDelete
  13. predivne stvarčice... ovaj mint green lak je savršen!!!

    ReplyDelete
  14. Vi djevojke koje pišete modne blogove kod mene izazivate ogromnu, pa.. zavist? Neee.. Više čuđenje - otkud vam toliko love za nove i nove proizvode? :)
    Neee, ne kritiziram ja ništa, nego vam se zapravo divim! Toliki silni lakovi, razni proizvodi za kožu i tijelo, šminka, pa recenzije.. Svaka čast!
    Nemam omiljeni proizvod veljače, ali sam si kupila essence quick dry top coat lak.

    ReplyDelete
  15. Ovaj kist mi izgleda odlično! Ni ja nemam favorit mjeseca ugl sam vjerna istima. :))


    xoxo
    Antonia

    ReplyDelete
  16. ma ja sam totalna neznalica što se make-up tiče...tako da nemam favorit mjeseca ali općenito mi je favorit maskara...to je nešto bez čega ne mogu....često ih mjenjam ali za sad mi je najbolja Dior show.
    Sve mi izgleda primamljivo sa tvoje liste! Pratim!

    ReplyDelete
  17. super cute! fab style!
    IF U WANT TO VISIT MY BLOG STREET CHIC http://chicstreetchoc.blogspot.com/
    U CAN ALSO FIND ME ON FACEBOOK http://www.facebook.com/pages/Street-Chic/126609910754628

    ReplyDelete
  18. aaaa naked paleta :( još uvijek sam nadobudna da ću je osvojiti na nekoj nagradnoj :s

    btw ostavila sam nešto i za tebe na svom blogu :)

    ReplyDelete
  19. Odlični favoriti! :) Od navedenih, imam F80 i essence olovku. Ovaj kist je definitivno najbolji kist za nanošenje tekućeg pudera, a olovka je i meni bila ugodno iznenađenje. :)

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. Ne posjedujem urban decay, nyx rumenilo i ruz i F80.. F80 i urban decay si vec dugo prizeljkujem, ostalo potpisujem :)

    ReplyDelete
  22. boja ovog laka za nokte mi se jako sviđa, odlična za tople dane koji dolaze :)

    ReplyDelete
  23. joj i ja patim za ovom Naked paletom..nema se gdje kod nas kupiti :(

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014