Pages

March 30, 2012

Eveline Volume Celebrities Mascara

March 30, 2012
Bok cure!
Danas je na red došla, ajmo reći, kratka recenzija Eveline maskare! Ovo je prvi put da sam ju kupila, jer isto kao i s proizvodima za njegu lica, odlučila sam se za isprobavanje različitih maskara, dok ne nađem "onu pravu" i da prikupim iskustva o različitim brendovima! 
Hi girls!
It's time for really short review of Eveline mascara. I've bought this mascara for the first time of this brand, and it's the same thing I'm doing with face products, trying out all kinds of brands, until I found "the one" and gain experience of other brands. 

Na pakiranja sam inače slaba. Volim kada je nešto lijepo zapakirano, lijepo obojano i još k tome da je izuzetno dobar proizvod. Mrzim prozirna, plastična pakiranja iako je većina proizvoda upravo tako zapakirana. No, da ne duljim, Eveline maskara u zlatnom pakiranju, tj. bočici, izgledom me podsjeća na maskaru korejskog brenda Max2 Special Mascara. Ime proizvoda "Volume Celebrities" me osvojio jer sam pomislila da će mi dati volumen, u čemu ova maskara to nije u potpunosti uspjela, barem u mome slučaju! 
Usually I'm weak on packaging.  

I love when products are nicely packed, nicely colored and above all of that, that products are good. I hate clear, plastic packaging although most of the products I buy are that kind. On to the review. Eveline mascara in gold packaging, reminded me of Korean brand Max2 Special Mascara. Name "Volume Celebrities" is the main reason I decided to buy this product, but it disappointed me on that segment. Didn't gave me lots volume which I prefer.

Pakiranje je jako slatko i kompaktno. Četkica mi se sviđa, jer je gumena i lijepo prijanja uz trepavice, pritom ih češlja od korijena do vrhova. Ovakva četkica mi je uvijek draga, jer obuhvati one male dlačice uz sami unutarnji dio kapka. Eh sad. Ja ne znam da li se moja maskara već osušila, jer prilikom nanošenja, osjetila sam da se brzo suši i grudva, iako sam ju kupila prije cca dva-tri tjedna. Kako su moje trepavice rjeđe i zahtjevaju volumen, u jednom od segmenata ova maskara je zakasala kod mene. Čitala sam druge recenzije, gdje je kod nekih djevojaka davao sasvim odlične rezultate, dok kod drugih je slična pojava kao kod mene.

Packaging is cute and compact. I like rubber wand because it nicely "combs" your lashes all the way from roots to ends. I love how this wand combs those tiny lashes in inner corner of your eye. Texture is weird. I don't know is it dry yet, because is not that old. I realized that after applying mascara it gets dry really quickly and I've noticed lumps on my lashes. I really don't know is it old or the texture is not right. I've read some other reviews and some of the girls are pretty satisfied and the others have similar problems as me.

Nakon nošenja ove maskare dulje od 6 sati ( a i manje ) primjetila sam sitne crne čestice ispod oka. Dakako, brzo se osuši i time sam očekivala da će se nakon nekog vremena i trusiti po obrazima. Pa prilikom kupovine pripazite na to. 
Cijena je prihvatljiva i time nisam ni očekivala neko čudo. Platila sam ju 30-ak kuna u Kozmu. Ova maskara je odlična za dnevni look, ako idete u školu ili na kavu. Definirati će vam trepavice tek toliko da se istaknu, dati vam ( u mom slučaju ) manji volumen ali ih pritom dobro počešljati. 
After wearing this mascara longer that 6 hours ( and less ) I notices tiny black particles under my eyes. it dries really quickly and after some time I have expected that it would shed all over my cheeks. So, if you are planing to buy this, please have that in mind.
Price is acceptable and that's why I didn't expect miracles. I've spent around 4+ Euros ( or 5+ dollars ) in my local drugstore. This mascara is great for everyday looks, if you're going to school or coffee with your friends. It will define your lashes so they'd look natural, with small amount of volume and nicely combed. 

Evo kako to izgleda kod mene. Lijepo počešljane i podignute trepavice, s manjim volumenom, inače volim veći volumen, pa je meni ovo minimalno, ali prihvatljivo. Donje trepavice sam "pročešljala" s ostatkom na četkici. Ovo je samo jedan sloj.
This is how it looks on me. Nicely combed and slightly lifted with small amount of volume. Usually I like more volume, so this is minimal but acceptable for me. Lower lashes are slightly combed with rest of the mascara on the wand. This is only one layer of mascara.

Sve u svemu, maskara je odlična za svaki dan, ne preporučavam ju za večernji look zbog toga što se trusi nakon nekog vremena.
Over all, this mascara is excellent for everyday, I do not recommend this mascara for evening look because it shed really easily after some time.

Dajem joj / I give this mascara : 4 / 5

Da li ju vi koristite? Koja je vaša najdraža maskara?
Have you ever used this mascara? Which one is your favorite mascara?

10 comments:

  1. Definitivno mi je najbolja L'Oreal Double Extension Beauty Tubes. S njom sam stvarno prošla kroz sve vremenske prilike i neprilike i nikad me nije razočarala. :) A od jeftinijih tj. za svaki dan mi je odlična Catrice Allround Mascara.

    ReplyDelete
  2. I really love the result of this mascara! It doesnt look clumpy but they are still thick,full and long!
    Btw you have beautiful eyes! The colour is stunning!
    xx

    http://bigcity-farmgirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. nemam nigdje kupiti Evelin dekorativu smrc

    ReplyDelete
  4. love mascaras and reviews of mascaras...I have to say my fave at the moment is a Urban Decay one, mixed with a Buxom one!!
    Hun, loved your blog, come by and let's follow each other <3

    ReplyDelete
  5. ja sam ovu koristila.. zato sto navodno ima fine sastojke i sto je dobra za njegu trepavica.. al' sve ostalo ... nisam bas zadovoljna,,, cetkica ostavlja dosta proizvoda na sredislnjem djelu i to je pravilo grudvice.. a maskrara se brzo osusila... al' ..ipak njeguje trepavica!! a prvih sedam dana bila je odlicna! :)
    trenutno koristim njihovu BIG VOLUME LASH - NATURAL bio FORMULA .. i divnaaaa jeee ...

    ReplyDelete
  6. i ja strašno padam na lijepa pakiranja, nažalost često požalim. tko mi kriv ;)
    trenutno mi je najdraža Essence I love extreme. čula sam puno pohvala za nju i odlučila ju i sama isprobati i mogu ti reći da je odlična.

    ReplyDelete
  7. Ja koristim loreal voluminous i to već nekoliko godina, stalno je iznova kupujem :)

    Naime, imam neke čudne trepavice pa imam problem s podizanjem, ali ako ništa drugo full ih zacrni i istakne oči :)

    ljubim te


    Matea^^

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014