Pages

April 29, 2011

Help! I need your help!

April 29, 2011
Hello lovelies!
I didn't write for soooo long, mostly because of school!
Anyways, I really need your help!
I'm invited to a prom, that is next Friday btw, and I can't decide what to wear!
I'll post a few picture of dresses that I think are pretty good, and you comment please!

Picture no.1

Picture no.2

Picture no.3

Picture no.4

Picture no.5

So, here are my 5 picks! I hope you'll help me chose the right one! I really like all of them, and you can all find them here ! They're not that expensive, but they look awesome! Help you guys! 

xoxo

15 comments:

  1. I love number 3 and 4. I would probably go for number 4 if i had to choose. Style it with some accessories and heels, think that would look super pretty :)

    Xoxo Christine
    http://christineiversen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. i prefer nr. one, it's perfect for the season and i think it would suit you :)

    xx

    ReplyDelete
  3. ma zamisli, sve mi se sviđaju... ali na prvom mjestu ipak # 4, savršena mi je :-D
    nadam se da je ovo pomoglo ;-)

    ReplyDelete
  4. @Nail crazy - hvala ti draga! I meni se sviđa mnogo! Vidjeti ćemo na kraju što sve cure misle :)
    :*

    ReplyDelete
  5. Ja bih odabrala haljinu broj jedan za samu maturalnu vecer, jer ce svi biti manje-vise u tradicionalno glupim haljinama - uniformirani, kao da su sve cure kupovale u istom ducanu. :)
    I sama sam prosla zilijun haljina za maturalnu vecer, na kraju sam se odlucila za kratku zlatnu haljinicu i zlatne stikle za samu vecer, a kasnije kad se zabava razbuktala i kad smo otisli dalje po diskotekama, obukla sam crni Escada blazer, crne cipkaste stikle s platformom, tajice koznog izgleda i bijelu kosulju. :P

    Moj drugi izbor je haljina broj 5. jer ima bezbroj mogucnosti kada i kako ju mozes nositi. Bilo da se radi o svecanom ili casual prigodi. :)

    ReplyDelete
  6. sve su divne ali 4 je savršena! definitivan pobjednik!

    ReplyDelete
  7. I ja bih izabrala prvu :) nekako mi najviše odskače od svih :)

    ReplyDelete
  8. Thanks for following my blog :) I love the first dress!! I think I want to purchase it for myself hehe.

    ReplyDelete
  9. I love three and four the best!! Both are great!!

    xo thanks for following my blog! I'll be sure to follow back!

    http://msstephaniexo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. the white ones pretty and it's perfect for spring!!!

    ReplyDelete
  11. Hi, number 3!!! Love it it's cute but still chic!!! :)

    xo Emma

    www.fromcitytocity-emm.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Hi Melody!! Thanks for following my blog and your sweet comment! I love florals so it was a no brainer for me, I love number 1 =))

    ReplyDelete
  13. Prva mi je definitivno najbolja :D

    ReplyDelete
  14. I meni se jako sviđa, ali opet ne znam koju ću! :D

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014